آخرین عناوین

يکشنبه 21 خرداد 1396-10:37 کد خبر:43513

مدیر کل پزشک قانونی مازندران خبر داد:

کشف جسد در بابلسر

مدیر کل پزشکی قانونی مازندران، از کشف جنازه یک مرد 43 ساله در بابلسر خبر داد.


به گزارش خزرخبر،جسد دکتر مهدی رهبری دانشیار 43 ساله علوم سیاسی دانشگاه مازندران چند روز پس از مرگ ، بامداد امروز در منزل شخصی اش در بابلسر پیدا شد.

فرمانده انتظامی شهرستان بابلسر ضمن تایید این خبر، گفت : پس از چند روز بی اطلاعی از این استاد علوم سیاسی دانشگاه مازندران ، در نهایت جسد ایشان در آپارتمان شخصی اش واقع در خیابان امیرمازندرانی شهرستان بابلسر پیدا و در حالیکه چند روزی است که از فوت دکتر رهبری نیز می گذرد.

سرهنگ عباس فتحعلی پور افزود:جسد این مرحوم جهت کشف علت مرگ به پزشکی قانونی منتقل شده و  در تحقیقات اولیه از سوی کارشناسان کالبدشکافی بررسی و علت آن خفگی در استنشاق گاز اعلام شده است.

وی بیان کرد:دکتر مهدی رهبری، اهل بابل ساکن بابلسر و متولد فروردین سال ۱۳۵۳ خورشیدی، دارای رتبه ی ۶ کنکور سراسری در رشته ی علوم انسانی در سال ۱۳۷۲ است.

فرمانده انتظامی با اشاره به اینکه مرحوم مهدی رهبری در سال ۱۳۷۳ كارشناسي علوم سياسی خود را از دانشگاه تهران، دریافت کرد، گفت : این مرحوم همچنین كارشناسی ‌ارشد علوم سياسی خود را با رتبه ی سوم از دانشگاه تهران، در ۱۳۷۶، اخذ کرد.

وی در ادامه گفت:مرحوم رهبری ، دكتری علوم سیاسی اش را از دانشگاه تهران، با کسب رتبه ی نخست، در گرایش جامعه شناسی سیاسی و در سال ۱۳۷۸ دریافت کرد.

فتحعلی پور در خاتمه با بیان اینکه این مرحوم دارای کتب و مقالات فراوانی بود اشاره کرد و گفت : وی عضو هیات علمی گروه علوم سیاسی دانشگاه مازندران از سال ۱۳۸۳ و دانشیار گروه علوم سیاسی از سال ۱۳۸۸ در دانشکده حقوق و علوم سیاسی دانشگاه مازندران نیز بود.

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :