آخرین عناوین

يکشنبه 21 خرداد 1396-16:48 کد خبر:43518

محاکمه عوامل جنایت هولناک قتل زن 60 ساله بابلی پس از 15 ماه در آمل

نخستین دادگاه عوامل جنایت هولناک قتل زن 60 ساله بابلی پس از 15 ماه در آمل برگزار شد.


به گزارش خزرخبر و به نقل از سفیر هراز، سیده فاطمه موسوی شیاده، زن 60 ساله بابلی که روز شنبه 22 اسفند ماه 1394 برای شرکت در یک جلسه قرآن و ادعیه در منزل شخصی در آمل از خانه خارج شده، دیگر به خانه بازنگشت.

ولی‌الله گنجیان درباره چگونگی وقوع این حادثه گفت: این بانوی 60 ساله که از فعالان قرآنی و ادعیه در مراسم‌های مذهبی بود، در یکی از جلسات قرآن و ادعیه با یک زن 50 ساله ساکن آمل آشنا و همین موضوع منجر به دعوت و سفر وی به شهر آمل شد.

وی در ادامه اظهار کرد: این بانوی سیده اهل بابل زمانی که به منزل زن 50 ساله ساکن آمل وارد شد، همسر وی با دیدن طلاهای دست مهمان خود، نقشه شومی را در سر پروراند؛ این مرد 50 ساله، پس از بیرون رفتن همسر خود برای خرید، بانوی 60 ساله را به قتل رساند و پس از خارج کردن طلا و جواهرات وی به همراه همسر و فرزندانش مقتول را در حیاط منزلش به آتش کشیدند.

فرمانده شهرستان آمل با بیان اینکه این زن و شوهر ساکن آمل پس از رها کردن جسد مقتول در حاشیه شهر، طلاهای وی را که ارزش زیادی داشت به زرگری با سابقه مالخری فروختند، ادامه داد: آنها در نخستین اقدام با بخشی از پول فروش طلا و جواهرات مقتول، دو گوشی تلفن همراه به ارزش 50 میلیون ریال خریداری کردند.

گنجیان با عنوان اینکه قاتل و هم‎دست وی که ساکن آمل و اهل یکی از استان‎های همجوار مازندران هستند، تصریح کرد: هر دوی آنها که 50 ساله هستند بلافاصله پس از تحقیقات اولیه دستگیر شدند و جسد سوخته بانوی بابلی سیده فاطمه موسوی پس از چند روز تلاش شبانه‌روزی پلیس آمل در حاشیه این شهر کشف شد.

وی در پایان خاطرنشان کرد: اکنون پس از گذشت 15 ماه از این حادثه، صبح امروز یک‌شنبه 21 خرداد 96، نخستین دادگاه زن و شوهر متهم به قتل در آمل برگزارشد.

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :