آخرین عناوین

يکشنبه 21 خرداد 1396-18:22 کد خبر:43522

یک بام و دو هوای بعضی آقایان:

نشست‌های خبری با بوی ترفندهای پوپولیستی

مدیرانی که تا قبل از انتخابات، یک خط از عملکرد دولت نمی‌گفتند امروز نشست به ‌به و چه ‌چه راه می اندازند.


به گزارش خزرخبر و به نقل از مازنی خبر، انگار نه انگار که تا همین چند ماه پیش فریاد می زدیم که آهای مدیران دولتی در مازندران ، تشریف بیاورید و گزارش عملکرد دولت تدبیر و امید را به مردم بفرمائید تا مردم شریف و عزیزِ مازندران بدانند دولت آقای روحانی در بسیاری از حوزه ها چه خدمات ارزشمندی به خصوص در زیرساخت ها در مازندران ارائه داده است.

اما هر چند تعداد اندک شماری از مدیران متعصب به شخص آقای روحانی در مازندران حضور داشتند ولی بسیاری از مدیران خود را به ناشنوائی زده بودند تا اینگونه راه را برای تضعیف روحانی هموار کنند.

در آن روزهای سخت پیش از انتخابات ، بارها با مدیران روابط عمومی دستگاه های اجرائی و بسیاری از مدیران کل تماس گرفته شد که بگوئید و ما بنویسیم تا مردم بدانند چه‌ها در این استان شده است اما دریغ از همراهی بسیاری از مدیران ...

مدیرانی که بی میل نبودند تا دولت روحانی 4 ساله شود تا اینگونه خوش خدمتی خود را به جریان رقیب اثبات نمایند.

اما امروز می بینیم که بعضی از همان مدیران مثلاً در راستای شفاف سازی خدمات صورت گرفته !!!!! نشست های خبری برگزار می کنند و تازه ! افطاری هم می دهند تا عملکردشان برجسته ‌تر منعکس شود تا شاید ماندگاری شان در پشت میز مدیریت تداوم یابد.

نشست های خبری این روزها بیشتر از آنکه بوی شفاف سازی دهد ، بوی ترفندهای پوپولیستی را می دهد تا برگرفته از تفکرات غیراعتدالی ، بگویند ما بسیار کارها کرده ایم و موفق بودیم...

همه خوب می دانیم که اینگونه نشست های خبری بیشتر حکم "نوشدارو پس از مرگ سهراب" را دارد ولی این مدیران باید بدانند این بار تیرها به سنگ خورد و سهراب داستان ، برای 4 سال دیگر می ماند و مطمئناً در برابر آنهائی که قصد داشتند تیشه به ریشه جریان اعتدال در مازندران بزنند خواهد ایستاد.

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :