آخرین عناوین

سه شنبه 30 خرداد 1396-10:52 کد خبر:43650

معاون آبفا شهری مازندران اعلام کرد:

درج تبصره جدید در قبوض مشترکین آب مازندران

معاون خدمات مشترکین و درآمد آبفاشهری مازندران گفت: تبصره های درج شده در قبوض آب قانونی است و برای اصلاح، توسعه و بازسازی شبکه های آب هزینه می شود.


به گزارش خزرخبر و به نقل از روابط عمومی آبفای مازندران، مهدی لطفی، با تاکید بر اینکه تبصره های درج شده در قبوض آب، قانونی و براساس مصوبات مجلس و شورای اقتصاد تعیین شده است، تصریح کرد: سازمان های نظارتی و بازرسی بر نحوه اجرای این تبصره ها نظارت مستمر دارند.

معاون خدمات مشترکین و درآمد آبفاشهری مازندران، افزود: تبصره دو شامل 10درصد حق انشعاب آب و آب بهای در شهرهایی كه طرحهای فاضلاب در آنها در حال مطالعه واجر است، است.

لطفی ادامه داد:تبصره 3 نیز براساس قانون ایجاد تسهیلات برای توسعه طرح های فاضلاب و بازسازی شبكه های آب شهری با هدف افزایش مشاركت مالی مردم و سایر بخش ها و ایجاد تسهیلات برای اجرای طرح های آب و فاضلاب با مجوز شورای اسلامی شهرها و وزارت نیرو توسط شركت های آب و فاضلاب استان ها به اجرا درمی آید.

وی، در خصوص تبصره 6 اظهار کرد: به ازای هر مترمکعب مصرف آب، مبلغ 150 ‌ریال به عنوان سهم آبفای روستایی محاسبه می شود که این امر نیز به استناد قانون دریافت می شود.

معاون خدمات مشترکین و درآمد آبفاشهری مازندران، پرداخت قبوض آب توسط مشترکین را در امر خدمت رسانی مطلوب موثر دانست و گفت:مشترکین با پرداخت به موقع آب بهای خود، منجر به توسعه خدمات آبرسانی و فاضلاب در شهر و محل زندگی خود می شوند.

وی، با اشاره به اینکه عدم پرداخت به موقع قبض آب، این شرکت را در ارایه خدمات با مشکل مواجه می سازد، اظهارکرد: از مشترکین تقاضا می شود براساس تاریخ درج شده در قبض نسبت به پرداخت آب بهای خود اقدام کنند.

لطفی افزود: درصورت عدم پرداخت آب بها، شرکت آب وفاضلاب شهری برابر بند ج-39-4 آیین نامه عملیاتی می تواند انشعاب املاک مشترکین بدهکار را قطع کند.

وی تصریح کرد: در هنگام مراجعه مامورین این شرکت در صورتی که مشترک تمایل به پرداخت آنی بدهی خود باشد، این مامورین از طریق دستگاه کارت خوان بدهی مشترکین را دریافت می کنند.

معاون خدمات مشترکین و درآمد آبفاشهری مازندران با تاکید بر اینکه مشترکین در هنگام مراجعه ماموران وصول، کارت شناسایی معتبر را رویت کنند، گفت: این امر برای سهولت کار مشترک و صرفه جویی در وقت انجام می شود.

لطفی، خاطرنشان کرد: مشترکین خوش حساب یاری دهنده مجموعه شرکت آبفاشهری در اجرای طرح های توسعه ای و عمرانی در بخش آب و فاضلاب هستند.

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :