آخرین عناوین

سه شنبه 30 خرداد 1396-11:35 کد خبر:43652

احتمال تغییری عجیب در شهرداری ساری بالا گرفت!!

تغییر معاون شهرسازی شهرداری ساری در دست اقدام

تغییرات جدیدی در حوزه معاونت شهرسازی شهرداری ساری در دست انجام می باشد.


به گزارش خزرخبر، براساس آخرین شنیده ها از آنجایی که با سنگ اندازی های برخی از افراد مخالف شهردار،مبنی بر تایید نشدن انتخابات شورای شهر ساری که در حال انجام می باشد،برخی افراد از این آب گل آلود ماهی گرفته و در فکر پست ومقام می باشند.

براساس این گزارش،جدیدترین شنیده ها از منابع آگاه و موثق حاکی از آن است که به زودی معاون شهرسازی و امور مناطق شهرداری ساری تغییر نموده و جای خود را به یک نیروی جوان اما بی تجربه خواهد داد.

به گزارش خزرخبر، سعید میرزا پور که حمایت یکی از نماینده ها را نیز به دنبال دارد، در چندین ماه اخیر سعی نموده با نزدیک کردن خود به برخی از رسانه های تاثیر گذار و جلب حمایت آنها  و همچنین با نزدیک کردن خود به شهردار و یکی از نماینده های با نفوذ ساری ،جایگاه خود را جهت جابه جایی در شهرداری ساری و در یکی از معاونت ها و قبولی معاونت  شهرسازی و مناطق باز و محکم نماید که تاکنون موفق نبوده است.

بر پایه این گزارش، این شخص که ظاهراً مخالفت شهردار را با این هدف وی مشاهده نمود،با سفارشات پشت پرده همچنان پیگیر کار خود باشد.

از آنجایی که چندی قبل کانال تلگرامی گومش نیز این موضوع را افشا نموده بود و این شخص نیز آن را تکذیب نموده بود اما ظاهراً در پشت پرده همچنان پیگیر این موضوع می باشد.

امیدواریم که شهردار نمونه ساری و نماینده پرقدرت ساری اجازه ندهند افرادی با برخی رفتارهای حاشیه ای بین این دو مقام را به هم زده و طوری نشود که نیروهای قوی ،باتجربه و مجرب شهرداری ساری عملاً روحیه کار و خدمت رسانی خود را از دست بدهند.

در آینده ای نزدیک ابعاد دیگری از برخی نقشه ها و برنامه های افراد و گروهایی که قصد سوء استفاده از اوضاع نابسامان سیاسی ساری را دارند منتشر خواهد شد.

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :

  • سه شنبه 30 خرداد 1396-18:17


    بررسی کنید این اقا چند طرح نقشه برداری در شهرداری گرفت