آخرین عناوین

شنبه 6 دی 1393-18:44 کد خبر:4380

معاون استاندار مازندران خبر داد:

تغییر 16 فرماندار در دولت یازدهم در مازندران/کارشناسی برای تغییر فرمانداران ادامه دارد

معاون سیاسی امنیتی استاندار مازندران از تغییر 16 فرماندار در دولت یازدهم در این استان خبر داد و گفت: هم‌اکنون بررسی برای تغییر یا ابقای فرمانداران شهرهای مازندران در دستور کار قرار دارد.


به گزارش خزرخبر و به نقل از فارس، علیرضا یونسی رستمی در حاشیه معارفه فرماندار فریدونکنار در جمع خبرنگاران افزود:از ابتدای استقرار دولت تدبیر و امید در استانداری مازندران تاکنون 16 فرماندار در سراسر استان تعویض شدند.

وی با اشاره به اینکه فرمانداران فعلی نیز باید با همخوانی با سیاست‌های کلی و ابلاغی دولت یازدهم فعالیت کنند، گفت: فرمانداران باید بتوانند تغییری که مدنظر مردم است را اعمال کنند.

معاون سیاسی امنیتی استاندار مازندران از ارزیابی و نظارت بر عملکرد فرمانداران استان مازندران خبر داد و تصریح کرد: هم‌اکنون نیز بررسی و کارشناسی برای تغییر یا ابقای فرمانداران شهرهای استان مازندران در دستور کار قرار دارد.

وی درباره حماسه 9 دی با اشاره به اینکه در روز بصیرت نیز بر اساس دستورالعمل کشوری در مازندران عمل می‌شود، اظهار کرد: 9 دی امسال همچون سراسر کشور ویژه برنامه‌هایی در سراسر استان برگزار می‌شود.

یونسی با اشاره به اینکه آیین‌نامه اجرایی برنامه‌های روز بصیرت به همه فرمانداران مازندران ابلاغ شده است، گفت: هماهنگی‌های لازم برای اجرای ویژه برنامه‌های این روز در مازندران با شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان برگزار می‌شود.

معاون سیاسی امنیتی استاندار مازندران با اعلام اینکه با شروع به‌کار دولت جدید در مازندران فعالیت سازمان‌های مردم نهاد در استان افزایش پیدا کرد، گفت: به تمام تقاضای سازمان‌های مردم نهاد بر اساس قانون جواب مثبت داده شده است.

وی با اشاره به اینکه دولت می‌خواهد از ظرفیت این سازمان‌ها برای خدمت‌رسانی به مردم استفاده شود، تصریح کرد: سازمان‌های مردم نهاد در مازندران فعالیت‌های خوبی دارند و تقریبا در همه نوع حوزه ورود پیدا کردند اما باید به امر مهم ازدواج هم ورود جدی داشته و این فرهنگ اسلامی را ترویج دهند.

یونسی با بیان اینکه ورود سازمان‌های مردم نهاد در این راستا می‌تواند موفقیت‌های جدی برای استان در افزایش ازدواج و کاهش نرخ طلاق داشته باشد، ادامه داد: استانداری مازندران از خدمات بی‌منت و صادقانه سازمان‌های مردم نهاد حمایت می‌کند.

وی با اشاره به اینکه ساماندهی خبرنگاران مازندرانی باید توسط اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان پیگیری شود، اظهار کرد: جلسه‌ای با خبرنگاران غرب استان برگزار شده و فعالان عرصه اطلاع‌رسانی مشکلات خود را بازگو کردند که اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی باید در مسیر رفع آن گام بردارد.

یونسی گفت: در صورت پیگیری‌های اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان برای رفع و کاهش مشکلات اصحاب رسانه، استانداری مازندران نیز با جدیت در این راستا حرکت می‌کند.

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :