آخرین عناوین

يکشنبه 7 دی 1393-21:28 کد خبر:4383

رییس کانون سردفتران مازندران اعلام کرد:

کمترین تخلف در بین سردفتران وجود دارد/دفترخانه ها مطمئن ترین مکان فعالیت های حقوقی

رییس کانون سردفتران و دفتریاران مازندران گفت:اعضای این کانون کمترین تخلفات را در فعالیت خود تاکنون داشته اند.


به گزارش خزرخبر،عطاء الله حیدر زاده در نشست با سردفتران و دفتریاران استان مازندران که به مناسبت روز 6دی ماه روز سردفتران و سند رسمی می باشد افزود:خوشبختانه همکاران ما در دفترخانه ها در انجام تمام فعالیت های حقوقی کمترین اشتباه و تخلف را داشته اند.

وی با اعلام اینکه این کانون در مدت کم تشکیل خود،تاکنون توانسته فعالیت های خوبی داشته باشد اظهار داشت:مهمترین فعالیت این کانون در این مدت کم،پیگیری قرارداد بخش درمان این کاتبین بالعدل بوده است.

عضو انجمن خیرین آمل با اعلام اینکه متاسفانه مردم شناخت و آگاهی کافی از فعالیت های این قشر ندارند تصریح کرد:به مردم سفارش می کنیم تا فعالیت های حقوقی خود مخصوصا در بحث قراردادها را حتما در دفترخانه های رسمی انجام دهند تا بعدا هم در محاکم قضایی و هم در فعالیت های روزمره و در آینده خود مشکلی نداشته باشند.

حیدرزاده با اعلام اینکه این کانون بیش از 300 نفر عضو دارد خاطر نشان کرد:یکی از مشکلات این انجمن،فاصله شهرهای بین گلوگاه تا رامسر می باشد که چون مکان ثابتی برای برگزاری همایش ها و سمینارها و جلسات نداریم در نتیجه مشکلاتی داریم که امیدواریم مسئولان استانی در این زمینه همکاری های لازم را با این کانون داشته باشند.

وی در ادامه با اشاره به اینکه تشکیل کمیته های مختلف در این انجمن از دیگر کارها بوده است افزود:کمیته های کاری این کانون با همکاری ادارات و دستگاه های دیگر در جهت انجام امورات حقوقی فعالیت خواهند کرد.

حیدرزاده همچنین اظهار داشت:سردفتران توسط 5 دستگاه نظارتی مورد بازرسی و نظارت قرار می گیرند در نتیجه کوچکترین اشتباهی را در کارهای این قشر می توان مشاهده کرد.

 

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :

  • هولاری
    يکشنبه 7 دی 1393-23:51


    سلام من هر روز سایت شما را نگاه می کنم لطفا گزارشی از شهرداری هولار تهیه کنید چرا که برداران هادیان به جان این شهر افتادند و کسی جلودار انها نیست به داد این شهر برسید