آخرین عناوین

سه شنبه 9 دی 1393-15:35 کد خبر:4388

باز هم جو سازی مدیر کل حاشیه دار استاندار علیه استاندار!!!

نامه تند رییس ستاد روحانی در ساری به مدیرکل حاشیه ساز استاندار

رییس ستاد روحانی در ساری نامه تند و انتقاد آمیزی را علیه مدیر کل استانداری منتشر کرد.


به گزارش خزرخبر و به نقل از وارش نیوز،ستاد روحانی گرچه دیگر تعطیل شده و منطقا هم دلیلی برای فعالیت آن وجود ندارد اما هنوز ترکش هایش طرفداران شیخ حقوقدان را در مازندران مورد لطف قرار می دهد و گلایه ها و انتقادهات اعضای این ستاد در شهرهای مختلف نسبت به یکدیگر ادامه دارد، علی الخصوص وقتی که طرفین هریک خود را وزنه ای بدانند و بر این تصور باشند که حقوقشان نادیده گرفته شده است.

در ادامه مواردی از این دست  لطف الله محمدنژاد که ریاست ستاد روحانی در ساری را به عهده داشت نامه تندی را به لطف الله آجودانی رئیس ستاد روحانی در آمل نوشته و آن را در اختیار وارش نیوز قرار داده است.

لازم به ذکر است آجودانی هم اینک مدیرکل آموزش و پژوهش استانداری مازندران و محمدنژاد نیز  رئیس اسناد و کتابخانه ملی مازندران است.

بسمه تعالی

بیانیه دبیرمجمع ستاد مشروعیت دارد نه بیانیه شما

آقای آجدانی شما در چه جایگاهی قرار دارید که از طرف ستاد دکتر روحانی بیانیه می دهید؟ مگر ستاد دبیر سخنگو ندارد که شما زحمت آنرا می کشید تا از رحمتی برخوردار شوید ؟چطور می توانید در جلسه کلاردشت عمل قبیح و توهین آمیز خود را توجیح نمایید؟ مگر شما کدخدای ستاد هستید که با داد و فریاد و طلبکارانه آبرو ریزی می کنید و آنوقت بیانیه می دهید؟ مگر ندیده اید که اعضای ستاد با شما چه کرده اند؟ مگر ندیده اید هرچه فریاد داشتند بر سر شما کشیدند؟؟!!

آقای آجدانی: اگر مردم ندانند، اعضای ستاد می دانند که شما در ستاد آقای قالیباف جا خوش کرده بودید ولی شرایط انتخابات شما را مجبور کرد تا با ترفندی دقیقه نود آقای جاویدان این جانباز عزیز و یادگار دفاع مقدس را کنار گذاشتید و به اصطلاح ستاد آمل را به عهد گرفتید.

اعضای ستاد می دانند که شما تا رسیدن به پست و مقام با پشتوانه اعضای ستاد چه جار و جنجالی به پا کردید!! حال چه شده است که دایه ای مهربانتر از مادر شده اید و به جای تعامل با مجموعه ستاد شیوه تقابل پیش گرفتید و با ادبیات نیش دار در جلسه بی حرمتی می کنید؟؟!!!!

آیا می دانید که این عزیزان به بها این مسئولیت را پذیرفتند نه مثل شما به بهانه ؟؟!!آیا می دانید هرکدام از روسای ستاد چندین زیرمجموعه دارند که اگر سازماندهی شوند هرقدر تار عنکبوتی را که خود ساخته اند از بین می برند؟!! مردم توانایی شما را در خودنمایی 24 خرداد 93 آمل دیدند که با بردن آقای استاندار خواستید مشروعیت خود را نشان دهید ولی متاسفانه با قطع برق و پاشیدن اسپری کام جنابعالی تلخ شد.

حتما مراسم 24 خرداد ساری را دیدید که بدون ریا و خودنمایی و اتکا به قدرت مردم و ازهمه بالاتر توکل و عنایت خداوند دوستان جبهه اعتدال و اصلاحات بدون هیچ حاشیه ای این همایش بزرگ را مدیریت کردند و با حماسه استقبال از دکتر روحانی در ساری که متاسفانه حماسه سازان آن امروز مورد بی مهری قرار گرفته و به احترام دولت و مظلومیت ایشان سکوت اختیار کردند، نشات گرفته از برنامه ریزی و استفاده ازخرد جمعی است نه غرورو تکبر و بزرگ بینی .

آقای آجدانی: من هم مثل شما مدیر هستم اما زهر این مدیریت با انزوای این حماسه سازان از زهر هم تلخ تر است.

بی شک آقای استاندار می داند که بعد از آقای رحیم طوسی هیچ کس به اندازه بنده برای ایشان زحمت نکشیده اند،چه در ایام انتخابات و چه برای استاندار شدن ایشان، خیلی هم پیش بنده عزیز هستند اما این به این معنا نیست که نقدی نسبت به کارشان نداشته باشم در بعضی قسمت ها مخصوصا در تغییرات مدیریتی بسیار انتقاد دارم و حرفهای دوستان ستادی که در کلاردشت نقد منصفانه و دلسوزانه داشتند قابل تامل بود.

همه موفقیت استاندار را آرزو داشتند و دارند اما حرف هایی برای گفتن دارند که اگر سعه صدر و گشاده رویی و گوش شنوایی داشتید منطق را پذیرا و به استاندار انتقال می دادید نه که جار و جنجال و مغلطه به پا کنید و فردای آنروز از چند نفر حمایت پیامکی بخواهید و بیانیه صادر کنید این بیانیه ها برای کمک به استاندار نیست بلکه کمک به جاه طلبی های خود شماست، بنابراین بیانیه شما غیر قانونی و فاقد مشروعیت است

چون حسن عاقبت نه به رندی و ظاهریست

آن به که کار خود به عنایت رها کنیم  

 

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :

  • احمدرضا
    سه شنبه 9 دی 1393-19:43


    مدیر مسئول عزیز ومحترم سایت خزر خبر ازجنابعالی بخاطر این خبرای خوب و عالیتون تشکر می کنیم، با بودن چنین خبرایی که از روسای بلند پایه استان و درگیری و کش و قوسهایی که دارند دیگه اصلا نیاز نیست که به طرف تلویزیون و روزنامه و مجله و رمان بریم چون هم شیرین تر و هم داغ داغه . ولی از طرفی هم بگم مسئولین بزرگوار مایه سرشکستی مردم این استان هستند شدن مثل بچه مدرسه ای ها که بعد مدرسه توی کوچه می افتن به جان هم و یه دل سیر کتک می خورن و کتک هم میزنن ولی با این تفاوت که اینان حرفهای رکیک نثار هم می کنند و برای خودمون واقعا متاسفم.