آخرین عناوین

سه شنبه 9 دی 1393-16:27 کد خبر:4390

مشترکان همچنان از مخابرات گلایه دارند:

سرگردانی مشترکان اینترنت در میاندورود/پاسخگو نبودن مسئولان بی تفاوت مخابرات

مشترکان اینترنت در میاندورود با وجود پرداخت آنلاین و کسر از حساب برای اتصال به شبکه پس از اتمام ترافیک باید چند روز چشم انتظار چراغ سبز مودم باشند.


به گزارش خزرخبر و به نقل از فارس، حدود 15 سال پیش اگر به یکی از مناطق ییلاقی استان مازندران سفر می‌کردید، داشتن برق برای اهالی آن منطقه چندان امری ضروری به نظر نمی‌رسید چون مردم روستا مشکلات و نیازهای خودشان را بدون وجود برق رفع می‌کردند ولی در حال حاضر در همان روستا اگر با قطعی برق مواجه شوند بسیاری از امور روزمره آنها دچار تداخل شده و حتی برخی‌ها نیز دچار خسارت شدید می‌شوند.

حکایت امروز تعدادی از مشترکان اینترنت در شهرستان میاندورود نیز مانند سرنوشت اهالی روستای فاقد برق 15 سال پیش و اهالی که زندگی خویش را طبق امکانات روز برنامه‌ریزی کردند، شباهت زیادی دارد.

اینترنت چند سال گذشته برای مردم چندان اهمیت نداشت و بسیاری از مردم با مراجعه چند دقیقه‌ای و چند ساعته به کافی‌نت‌ها مشکلات خودشان را رفع می‌کردند و حتی شاید پیش می‌آمد برخی از افراد در چند سال گذشته اصلا اطلاعی از وجود کافی‌نت نداشتند اما همین افراد در حال حاضر داشتن اینترنت را امری ضرروری می‌داند و برای همین منظور امکانات مربوط به اتصال به اینترنت را تهیه کرده تا برای رفع مشکل خویش ناچار نباشد چندین بار در روز به کافی‌نت مراجعه کند.

برخی از مردم از این شبکه جهانی ارتزاق می‌کنند و قطعی شبکه اینترنت گاه مشکلات مالی شدید برای آنها به وجود می‌آورد.

مشکل قطعی اینترنت در شهرستان میاندورود برای چندین بار مشترکان را دچار مشکل کرده و ظاهرا هم فردی در این ارتباط پاسخگو نیست.

اتمام ترافیک اینترنت در این شهرستان تبدیل به درد سر جدی شده و مشترکان پس از تمدید برای اتصال با وجود پرداخت آنلاین و کسر از حساب بانکی همچنان امکان دسترسی برای آنها فراهم نمی‌شود.

مشکل قطعی اینترنت در این شهرستان مربوط به فعالان بخش خصوصی نیست و در حال حاضر مشترکانی که از مخابرات این شهرستان ترافیک خریدند باید چشم به چراغ مودم بدوزند که آیا تغییری در رنگ چراغ قرمز آن ایجاد می‌شود.

پس از اطلاع‌رسانی به مسئولان مخابرات شماره 2020 در اختیار مشترکان قرار می‌گیرد که اپراتور این سامانه اعلام می‌کند که مشکل در سیستم بانکی وجود دارد و قطعی ارتباط بانک‌ها را سبب قطعی اینترنت اعلام می‌کند.

پیگیری مردمی هم ظاهرا تاکنون پاسخگو نبوده و مشترکان اینترنت در این شهرستان با وجود پرداخت آنلاین و کسر از حساب همچنان با قطعی شبکه مواجه هستند.

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :

  • راحله
    سه شنبه 9 دی 1393-19:52


    واقعا که بهونه دیگه ای نبود که بیارن ؛ یعنی چی که قطعی ارتباط بانک‌ها را سبب قطعی اینترنت شده، پس با این حساب باید بگیم که توی کل سال بانکها مشکل قطعی دارند، بخواهیم عاقلانه نگاه کنیم همه مشترکان که سر یه تاریخ مشخص اینترنشون قطع نمیشه و شارژ مجدد نمی کنند که بگیم بخاطر ترافیک بالا بانک با مشکل مواجه شده ، پس در راه خدا بگردید یه بهونه نو پیدا کنید و قبل اینکه به خورد مردم بدید که بانک مشکل داره و یا هرچیز دیگه خودتون اول حلاجی کنید که حرف بی ربط و بی منطق نزده باشید.
    اگه بگید اینترنت دو یا سه روز بعد از شارژ مجدد وصل نمیشه بعلت اینکه این دو سه کارمزد ماهیانه است که از حسابتون کم میشه بخدا ما بهتر قبول می کنیم تا اینکه بگید بانک مشکل داره و ......................