آخرین عناوین

چهارشنبه 10 دی 1393-14:35 کد خبر:4395

مسئولان مازندرانی به هوش باشند!!

سفر مشکوک دوچهره فوتبالی به بهشهر/مربیان سابق ،خریداران فعلی زمین

دو چهره معروف فوتبالی که از مربیان بنام تیم های معروف کشوری نیز بوده اند جهت خرید زمین در منطقه امیرآباد بهشهر حضور یافته اند.


به گزارش خزرخبر و به نقل از بلاغ، یک منبع آگاه از حضور دو تن از چهره‌های فعال و برتر فوتبالی کشور در بهشهر خبر داد.
 این منبع آگاه گفت: پس از مطرح شدن تبدیل بندر امیرآباد و بهشهر به منطقه آزاد تجاری دو تن از چهره های معروف فوتبال کشور با حضور چند روزه در این شهرستان به بررسی وضعیت جغرافیایی بندر و شهرستان بهشهر پرداختند.
مچنین این دو چهره معروف و ثروتمند فوتبالی با حضور در محل احداث پالایشگاه نفت مازندران در بهشهر اقدام به شناسایی موقعیت مکانی پالایشگاه و بندر جهت خرید زمین‌ کردند.
علیرضا یونسی معاون سیاسی و امنیتی استاندار مازندران در مراسم گرامی داشت هفته دولت و تقدیر از کارمندان نمونه بهشهر از سفر رييس جمهوري در پاییز 93 به مازندران خبر داد و گفت : يكي از پيشنهادات مازندران براي تصويب در اين سفر، تبديل منطقه ويژه اقتصادي اميرآباد بهشهر به منطقه آزاد تجاري است.
آیا با حضور این دو چهره معروف و ثروتمند فوتبالی برای خرید زمین در بهشهر، شایعات تبدیل بندر امیرآباد و این شهرستان به منطقه آزاد تجاری به واقعیت نزدیک می شود؟

به گزارش خزرخبر،منابع آگاه اعلام کرده اند که یکی از این بازیکنان و از مربیان معروف یکی از دو تیم معروف کشور می باشد که در غرب استان نیز دارای املاک و ویلا می باشد.

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :