آخرین عناوین

سه شنبه 27 تير 1396-11:45 کد خبر:44013

مدیرعامل شرکت توزیع برق مازندران خبر داد:

افزایش مصرف برق طی روزهای آینده در مازندران/ ضرورت مدیریت مصرف

مدیرعامل شرکت توزیع برق مازندران گفت: امروز تا روزهای پایانی هفته جاری شاهد افزایش مصرف برق هستیم که لازم است مردم در مصرف برق مدیریت کنند.


به گزارش خزرخبر و به نقل از فارس،قاسم شهابی اظهار داشت: مصرف برق روز گذشته به یک‌هزار و ۴۲۰ مگاوات رسید که مشکل خاصی نداریم.

وی با بیان اینکه تا روزهای پایانی هفته جاری شاهد افزایش مصرف برق هستیم که لازم است مردم در مصرف برق مدیریت کنند، اضافه کرد: ادارات دولتی، کارخانه‌ها و بیمارستان‌ها نیز طی این مدت در ساعات ۱۲ تا ۱۶ روزهای گرم روز از دیزل استفاده کنند تا با مشکلی مواجه نشویم.

مدیرعامل شرکت توزیع برق مازندران ادامه داد: مردم که در ساعات گرم روز که از کولر استفاده می‌کنند به هیچ وجه همزمان از لوازم برقی پُرمصرف استفاده نکنند و استفاده از این لوازم را به ساعات اولیه صبح موکول کنند.

شهابی افزود: موضوع دیگر نصب پرده بر پنجره است که این کار موجب شده تا گرمای بیرون و سرمای داخل منزل به بیرون نفوذ نکند که در مدیریت مصرف اثرگذار خواهد بود.

وی با تأکید بر اینکه تمام تلاش ما این است تابستان امسال را بدون خاموشی سپری کنیم، خاطرنشان کرد: البته برنامه خاموشی نداریم مگر اینکه مصرف از میزان تولید و تأمین برق بیشتر شود.

مدیرعامل شرکت توزیع برق مازندران با اعلام اینکه مصرف پیک برق در مردادماه اتفاق می‌افتد، افزود: در حال حاضر مشکلی در مصرف برق نداریم ولی در روزهای آینده با توجه به افزایش دمای هوا لازم است مردم به این موضوع بیشتر توجه کنند.

شهابی در بخش دیگری از سخنان خود در مورد برق دزدی، گفت: استفاده از برق غیرمجاز از شبکه و یا دست‌کاری کنتور دیده شده که بازرسی صورت می‌گیرد و در صورت مشاهده به دستگاه‌های قضایی معرفی شده و برابر قانون برخورد می‌شود.

وی در پایان گفت: افراد در صورت مشاهده چنین مواردی می‌توانند به شماره تلفن ۱۲۱ و یا به صورت حضوری به ادارات برق در سطح شهرها اطلاع دهند، چرا که موجب قطعی برق و خاموشی شبکه و همچنین آسیب به وسایل برقی سایر افراد می‌شود.

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :