آخرین عناوین

شنبه 31 تير 1396-20:34 کد خبر:44060

هردم از این باغ بری می رسد:

معاون فرماندار اصولگرا در نزدیکی یک فرمانداری

آقای استاندار ؛ چگونه می توانید مدیری که در انتخابات برای رقیب روحانی کار می کرد را فرماندار کنید !؟


به گزارش خزرخبر و به نقل از مازنی خبر، شنیده شده است ، معاون یکی از فرمانداری های استان مازندران که از نیروهای وزارت کشوری نیز محسوب نمی شود و با فشار یکی از نمایندگان مجلس در این مسئولیت منصوب شده است ، به عنوان فرماندار شهرستان سوادکوه شمالی به وزارت کشور معرفی شده است.

براساس این گزارش، این اتفاق در صورتی رخ داده است که حامیان دولت از استاندار مازندران خواستار حضور افرادی همسو با سیاست های روحانی در مسئولیت های مختلف هستند.

نکته ی جالب توجه در مورد این معاون فرماندار این است که در انتخابات ریاست جمهوری در روستای این آقای معاون که بیشتر ساکنین آنجا را اقوام وی تشکیل می دهند ، رئیسی بیشتر از روحانی رای آورده بود و اهالی محل از ابراز علاقه ی این شخص به رئیسی و تفکرات وی سخن می گویند.

حال سوال اینجاست که آقای استاندار ؛ چگونه می توانید مدیری که در انتخابات برای رقیب روحانی کار می کرد را فرماندار کنید !؟

لازم به ذکر است استاندار مازندران در جلسه شورای اداری استان که بعد از انتخابات برگزار شد اعلام کرد تغییرات در بسیاری از ادارات دولتی آغاز خواهد شد و افرادی که با سیاست های روحانی همراه نبودند باید جای خود را به افراد کاربلدتر و همسو تر دهند لذا این انتظار می رود که تغییرات از همان ساختار وزارت کشور و در فرمانداری ها آغاز گردد و بعضی معاونین فرماندار که تنها اقدام شان حضور در جلسات است جای خود را به مدیران بهتری دهند.

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :