آخرین عناوین

جمعه 12 دی 1393-16:49 کد خبر:4409

در دانشگاه علوم پزشکی مازندران چه می‌گذرد؟!!!

از حضور فتنه‌گران تا انتشار ویژه‌نامه حامیان فتنه در روز ۹ دی/رئیس دانشگاه اعلام موضع کند

دانشگاه علوم پزشکی مازندران این روزها جولانگاه فتنه گران شده است تا جایی که در روز 9 دی نشریه حامیان فتنه در دانشگاه منتشر شده و راهپیمایی 9 دی غیر قانونی خوانده می شود.


به گزارش خزرخبر و به نقل از نگاه آزاد، دانشگاه علوم پزشکی مازندران که طی سال های گذشته توانسته بود با کنار گذاشتن حاشیه های سیاسی و حزبی و تمرکز بر فعالیت های علمی، جایگاه مطلوبی را در میان دانشگاه های علوم پزشکی کشور به دست آورد، با تغییرات مدیریتی، خصوصاً در حوزه دانشجویی و فرهنگی در حال تبدیل شدن به مکانی برای فتنه‌گران است و اگر وضع به همین صورت ادامه یابد، این دانشگاه در آینده‌ای نزدیک جایگاه علمی خود را از دست خواهد داد.

این دانشگاه این روزها درحالی تبدیل به تریبون فتنه گران شده است، که ماه قبل جمعی از اصلاح‌طلبان استان که بخشی از آنان نیز از حامیان فتنه هستند، نشست خود را که یک نشست غیردانشجویی بود، در آنجا برگزار کردند و البته نتوانستند یکدیگر را تحمل کنند و فضای علمی دانشگاه را به فضایی برای فحاشی و زد و خورد تبدیل کردند.

پس از آن اقدام که با موضع گیری انقلابیون همراه شد، مسئولان فرهنگی دانشگاه با انتقاد از رسانه‎های منتشر کننده اخبار، تاکید کردند که این یک نشست صمیمی و بدون حضور فتنه گران بوده است.

دم خروس معاونت فرهنگی از نشریه انجمن اسلامی بیرون زد

اما در روزهایی که مسئولان فرهنگی دانشگاه در حال تکذیب حضور فتنه گران در دانشگاه بودند، انجمن اسلامی دانشگاه با انتشار ویژه نامه‌ای در روز ۹ دی، تمام پنبه‌های معاونت فرهنگی دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی مازندران را رشته کرد و با فتنه خواندن حماسه ۹ دی و دفاع از سران فتنه تأیید کرد که این روزها دانشگاه ع . پ مازندران در حال تبدیل شدن به جولانگاه فتنه‌گران است.

انجمن اسلامی در این نشریه که تاکنون موضع گیری از سوی رئیس دانشگاه و مسئولان فرهنگی بر علیه آن صورت نگرفته است، حماسه ۹ دی را یک بی قانونی بزرگ خواند و به دفاع از میرحسین موسوی پرداخت.

در پایان باید گفت، که خطر رکود علمی دانشگاه علوم پزشکی مازندران در حال نمایان شدن است و در صورتی که مسئولان دانشگاه خصوصاً دکتر قاسم جان‌بابایی رئیس دانشگاه که با نگاهی علمی و به دور از گرایشات سیاسی روی کار آمد، در این زمینه موضع‌گیری نداشته باشد، به تدریج شاهد تنزل رتبه علمی دانشگاه علوم پزشکی مازندران خواهیم بود.

 

عنوان نشریه انجمن اسلامی دانشگاه ع . پ مازندران در خصوص  ۹ دی

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :