آخرین عناوین

جمعه 12 دی 1393-23:47 کد خبر:4412

برگزاری جلسات خانوادگی برای ورود به انتخابات:

فعالیت مدیر دولت احمدی نژاد برای حضور در انتخابات در مازندران/برنده بازی انتخاباتی نامزدها کیست؟

یکی از مدیران ارشد دولت احمدی‌نژاد در استان، فعالیت‌های انتخاباتی خود را برای حضور تاثیر گذار در انتخابات مجلس آغاز کرد.


 به گزارش خزرخبر و به نقل از بشارت نیوز، آینده خانه ملت و اینکه چه کسانی بر کرسی‌های آن خواهند نشست، برای اصول‌گرایان، اصلاح‌طلبان و حامیان دولت قبل بسیار حائز اهمیت است و به همین دلیل هرکس به هر نحوی که می‌تواند، در تلاش است با تمام قوا در این عرصه وارد شود و مرکز استان مازندران از این اتفاق مستثنا نیست.

در همین رابطه یکی از افراد با سابقه مدیریتی در دولت محمود احمدی نژاد با فعال کردن کمیته‌های تخصصی و واگذاری برخی مسئولیت ها به اعضای ستادش  قصد ورود به مجلس را دارد.

این فعال سیاسی که سابقه معاونت استانداری مازندران در چهار سال دوم ریاست جمهوری احمدی نژاد را در کارنامه دارد با برپایی تجمعات و محفل های خانگی  به فکر جذب افراد به ویژه جوانان است.

به هرحال تب و تاب بالایی در عرصه سیاسی شهرستان ساری شکل گرفته و اکثر جریانات به صورت پنهان و آشکار در صدد حضور اثر گذار در زمینه انتخابات مجلس هستند.

البته به این نکته نیز باید توجه شود که انتخابات مجلس میدانی بزرگ در عرصه سیاست است اما منافع ملی و وضع قوانینی جامع و بهبود زندگی مردم در راستای پیشرفت و تعالی کشور مهمترین وظیفه هرنماینده است و نباید این امر مهم در سایه فعایت های سیاسی گم شود. 

به گزارش خزرخبر،این معاون سابق با دعوت از نیروهایی که در زمان معاونت،پست هایی به آنها واگذار شده بود و همچنین نیروهایی که از سوی افراد پشت پرده به او معرفی شده اند درصدد ساماندهی تیم انتخاباتی خود می باشد.

البته باید اظهار داشت که اقبال این معاون سابق در جذب افراد با نفوذ و تاثیر گذار در انتخابات با توجه به عملکرد ضعیف او در دوران معاونت استانداری بسیار کم می باشد به طوری که حتی بسیاری از همکاران قبل از دوران معاونت او،از عملکرد او راضی نبوده اند.

یکی دیگر از علت های اقبال کم این معاون سابق در عدم بدست آوردن رای های لازم،شرکت یکی از افرادی می باشد که از محله سکونت دوران جوانی او نامزد شرکت در انتخابات می باشد به طوری که در دوره قبلی انتخابات ،فاصله بسیار کمی با نفر دومی که به مجلس راه پیدا کرد داشته است که همین موضوع،باعث شکسته شدن رای این دو نفر و اقبال بیشتر دیگر کاندیدها برای ورود به مجلس می باشد.

از طرفی مشخص نیست که چطور یکی از نمایندگان فعلی ساری که حامی ویژه این معاون سابق و استاد دانشگاه می باشد و او را در رسیدن به جایگاه معاونت استانداری حمایت کامل نموده است با موضوع ورود معاون سابق و مهره خود به انتخابات کنار آمده است،مگر آنکه این نماینده فعلی که دیگر آن جایگاه سابق را در بین مردم و بسیاری از دوستانش ندارد بخواهد از حضور در انتخابات آینده کنار بکشد و به دنبال پستی دیگر برود که بعید به نظر نمی آید.

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :