آخرین عناوین

شنبه 13 دی 1393-10:58 کد خبر:4414

تجمع مردم مالباخته در جلوی استانداری مازندران:

مراقبت از ساختمان استانداری توسط پلیس/ تجمع نمایندگان 4 هزار نفر از شاکیان

 در تجمع جلوی استانداری نکته جالب توجه حضور پررنگ نیروهای انتظامی در محل بود و برای نخستین بار به طور کامل ورودی استانداری مازندران را مورد حفاظت قرار داده بودند .


به گزارش خزرخبر و به نقل از وارش نیوز، بار دیگر در کمتر از دو هفته اخیر مالباختگان یا بهتر است بگوئیم طلبکاران صندوق مهر اعتماد آریا دست به تجمع زدند، اما اینبار نه در مقابل این صندوق در بلوار طالقانی، بلکه در برابر ساختمان سفید رنگ استانداری مازندران.

به گزارش خبرنگار وارش نیوز از ساری، تعداد تجمع کنندگان به 100 نفر می رسید که خواهان پیگیری استانداری مازندران برای حل مشکل و دیدار با استاندار یا یکی از معاونین وی بودند.

نکته جالب توجه تجمع امروز حضور پررنگ نیروهای انتظامی در محل بود و برای نخستین بار به طور کامل ورودی استانداری مازندران را مورد حفاظت قرار داده بودند و تقریبا بیش از 40 نیرو نیز از این ساختمان محافظت می کردند.

این افراد نمایندگان بیش از 4 هزار نفر از شاکیان صندوق بودند که به گفته خودشان از تلاش های دولت برای کمک  ناامید شده اند.

یکی از مالباختگان در گفتگو با وارش نیوز با اظهار نارضایتی از وضع موجود گفت: قرار بود سردار جعفری نسب کارهای ما را پیگیری کند اما از عهده ایشان به تنهایی کاری ساخته نیست و ما نمی خواهیم طلبمان مشمول زمان شود و بعد از گذشت مدتی از یادها برویم.

گفتنی است 24 آبان ماه سالجاری صف‌های شلوغی از مردم مقابل صندوق قرض‌الحسنه مهر اعتماد آریا ساری ایجاد شد و همه مشتریان قصد دارند سپرده‌هایشان را از حسابشان برداشت کنند

 پس از درگیری یکی از مشتریان برای دریافت تسهیلات، ازدحام جمعیت در این مکان زیاد شده و کسی پاسخگوی سئوالات مردم نیست.

داخل صندوق بنری مبنی بر ادغام این صندوق با یکی از موسسات مالی و اعتباری نصب شده و براساس شنیده‌ها تاکنون هیچ موسسه‌ای با این موضوع موافقت نکرده‌ است.

صندوق قرض‌الحسنه مهر اعتماد آریا وام با بهره پایین چهار درصد پس از مدت چهار ماه از سپرده‌گذاری در اختیار مردم قرار داده که احتمالا به دلیل دریافت همین سود کم نیز نتوانسته از نظر مالی پاسخگو باشد و به تعطیلی کشیده شده‌ است.

اکنون باید منتظر ماند و دید آیا آنها راضی به بازگشت به خانه هایشان خواهند شد یا تا آمدن ربیع فلاح یا یکی از معاونینش محل را ترک نخواهند کرد.

وارش نیوز از مخاطبین محترم به دلیل عدم وضوح کافی تصاویر پوزش می طلبد زیرا در مازندران بر خلاف پایتخت به عکاسان و خبرنگاران اجازه تصویر برداری تجمعات داده نمی شود که این خود مسئله ای است که توفع می رفت در دولت تدبیر و امید برطرف شود.

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :