آخرین عناوین

شنبه 13 دی 1393-16:50 کد خبر:4417

انتقاد شدید فرماندار محمود آباد از مسئولین علوم پزشکی مازندران:

مسئولان علوم پزشکی بودجه اختصاص داده شده را جذب نمی کنند/برخی مدیران تعصب کاری ندارند

فرماندار محمود آباد با انتقاد از مسئولان علوم پزشکی مازندران به علت عدم توانایی در جذب بودجه اختصاص داده شده گفت:برخی مدیران این شهرستان،تعصب کاری ندارند.


به گزارش خزرخبر و به نقل از روابط عمومی فرمانداری محمودآباد،سیف الله فرزانه،بیمارستان محمودآباد را فاقد کارایی لازم دانست وافزود:از مرداد ماه تاکنون مبلغی برای بیمارستان کنار گذاشته واز آنها خواسته ایم اعلام نیاز کنند که ظاهرا برعکس شده یعنی فرمانداری اعلام تقبل هزینه را کرده اما بیمارستان نتوانست آنرا جذب کند.

وی با انتقاد از عدم آگاهی برخی مدیران خاطر نشان کرد: عیار روسای ادارات را براساس جذب اعتبارات تملک و دارایی از استان می سنجیم و رییس اداره وقتی نداند پروژه چیست و نداند اموال در اختیار او چیست مشخص است که تعصبی به شهر ندارد.

فرزانه با اشاره به اینکه رییس باید تعصب،تعهد واشراف داشته باشد که این تعهد در برخی مدیران وجود ندارد اظهار داشت: باتوجه به ظرفیت های خود می توانیم بودجه 100 میلیارد تومانی پیش بینی کنیم.

فرماندار محمودآباد با اشاره به جلسه فرمانداران دراستانداری تصریح کرد: درآن جلسه اعلام شد75 درصد بودجه تخصیص یافت ولی مردم آنرا احساس نمی کنند ودر شهر هیچ نمودی ندارد زیرا برخی تخصیص ها برای دیون هزینه شد.

فرزانه به مشکلات روستاها ازجمله آب شرب ، راه های روستایی و افت فشار برق اشاره نمود وافزود:به بخشداران اعلام کردم به تمام روستاها رفته ومشکلات زیرساختی روستاها را اعلام کنند من برنامه دو ساله برای حل مشکلات روستاها دارم که باید زیرساخت ها در تمام روستاهای ما آماده باشد تا راه برای پیشرفت مهیا شود.

&&&   

فرماندار محمودآباد خبر داد:

کلنگ احداث دیالیز و ICU بیمارستان محمودآباد به زمین زده خواهد شد

سیف الله فرزانه فرماندار شهرستان محمودآباد از احداث واحد دیالیز و آی سی یو بیمارستان شهدای شهرستان محمودآباد خبر داد و گفت: کلنگ احداث این پروژه درمانی همزمان با میلاد حضرت نبی اکرم محمد مصطفی (ص) به زمین زده خواهد شد.

رییس شورای سلامت شهرستان محمودآباد با اشاره به تاکیدات مقام معظم رهبری و سیاست های دولت تدبیر و امید در حوزه سلامت و درمان افزود: متاسفانه بیمارستان شهدای محمودآباد علیرغم بهره مندی از واحدهای جراحی و داخلی و زنان و اطفال و بدلیل نبود واحد ای سی یو، بیماران شهرستان به شهرستان های همجوار مراجعه می نمایند.

وی با اشاره به اهیمت راه اندازی واحد آی سی یو در بیمارستان اظهار داشت: با راه اندازی واحد آی سی یو پزشک با اطمینان بیشتری به کار خود خواهد پرداخت به عبارتی دیگر ICU به پزشک اعتماد به نفس می دهد.

فرزانه تصریح کرد: واحد دیالیز بیمارستان محمودآباد در زمینی به مساحت 2000 متر در سه طبقه که شامل واحد دیالیز و کلینیک تخصصی دولتی و واحد اداری و آموزش با اعتیاری بالغ بر یک میلیارد و 500 میلیون تومان احداث خواهد شد.

وی افزود : بخش آی سی یو بیمارستان شهدای محمودآباد نیز در بخشی از سایت بیمارستان محمودآباد به مساحت 200 متر مربع و با اعتباری بالغ بر 500 میلیون تومان ساخته و راه اندازی خواهد شد.

فرزانه در ادامه گفت: با پیگیری های مستمر و تلاشهای صورت گرفته و در سایه همت نظام مهندسی شهرستان محمودآباد و همکاری شبکه بهداشت و درمان شهرستان ،نقشه بخش دیالیز و آی سی یو بیمارستان محمودآباد به تائید دانشگاه علوم پزشکی مازندران رسیده و مراسم کلنگ زنی این بیمارستان در روز پنج شنبه همزمان با میلاد حضرت نبی اکرم محمد مصطفی (ص) با حضور استاندار مازندران و رییس دانشگاه علوم پزشکی مازندران به زمین زده خواهد شد.

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :