آخرین عناوین

يکشنبه 14 دی 1393-12:13 کد خبر:4423

آخرین اظهارنظر شهردار ساری درباره استاندار شدنش:

جایگاه خدمت برای من فرقی نمی کند/دستگاه های متولی به وظیفه خود عمل نمی کنند

شهردار ساری گفت: من به مردم ساری قول داده ام که 20 سال در خدمت آنها باشم ومشغول کار خودمان هستیم،هدف خدمت به مردم است و جایگاه چندان فرقی نمی کند.


به گزارش خزرخبر و به نقل از وارش نیوز، مهدی عبوری شهردار جوان و موفق ساری که با کمترین حاشیه در بین شهرداران شمالی به کار خود ادامه می دهد طی اظهار نظری  گفت: روز جمعه به مناسبت میلاد با سعادت پیامبر اکرم(ص) جشن باشکوهی در ساری برگزار خواهد شد.

وی با اشاره به پیشرفت قابل ملاحظه پروژه میدان شهر آشوب( دروازه بابل)، از اتمام فاز نخست ساختمان شهر آشوب در این بخش خبر داد و اظهار داشت: نمای آجری در حال اتمام است و فاز دوم نیز به بتن رسیده است و ما برای هر ضلع یک برنامه ویژه داریم.

عبوری درباره حرف های درگوشی درباره استاندار شدنش گفت: من به مردم ساری قول داده ام که 20 سال در خدمت آنها باشم و اگر کسی کاری به ما نداشته باشد مشغول کار خودمان هستیم، ضمن اینکه تمام هدف من در مدیرت خدمت به مردم است و جایگاه چندان فرقی نمیکند.

شهردار ساری در پاسخ به پرسش خبرنگار وارش نیوز پیرامون وضعیت حاشیه نشستی در ساری گفت: امروز معاونین شهرسازی ما در شورای شهرسازی کشور جلسه دارند و در حال بررسی طرح جامع شهر ساری هستیم.

وی ادامه داد: متاسفانه حاشیه نشینی مشکل ما شده است و دلیل اصلی آن نیز عمل نکردن دستگاه های متولی به وظایف خود است اما ما کارمان را شروع کردیم و قدم های اول را نیز با خروج صنایع آلاینده آغاز کرده ایم که گاراژهای درون شهری و نمایشگاه های اتومبیل از این دست هستند.

وی از خروج میدان بار ساری در آینده ای نزدیک از کمربندی خبر داد و تصریح کرد: زمینی در جاده ساری قائمشهر به مساحت 20 هکتار توسط خود میدان دارها و با کمک شهرداری و ناجا تهیه شده است که کار انتقال آن مثل بازار ماهی فروشان در دستور کار قرار می گیرد.

عبوری گفت: در طرح تفضیلی شهر که مبنای ما برای تصمیم گیری و ارائه خدمات است سمت راست در اختیار ما و سمت چپ کمربندی در اختیار بخشداری است که به آنها خدماتی داده نمی شد که البته ما به آن مناطق ( مثل کوی اصحاب) نیز خدماتی می دهیم.

وی در پایان اظهار امیدواری کرد پروژه های فنی ساری تا پایان سالجاری به مرحله خوبی برسند.

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :

  • محمدمستشرق
    يکشنبه 14 دی 1393-13:30


    جناب آقای عبوری
    تفکراتت پاینده و راهت هموار و استوار باد.
    ساری را به همت سارویها آباد باید کرد.
    محمدمستشرق ساروی