آخرین عناوین

دوشنبه 15 دی 1393-20:47 کد خبر:4434

آیا استاندار به اعتراضات اصلاح طلبان ترتیب اثر می دهد؟!!

مدیر کل دولت احمدی نژاد ،فرماندار دولت تدبیر و امید؟!!

شنیده ها حاکیست مدیرکل راه و شهرسازی دولت احمدی نژاد در مازندران در یک قدمی یک فرمانداری قرار دارد.


به گزارش خزرخبر و به نقل از مازنی نیوز،شنیده ها حاکیست مدیرکل راه و شهرسازی دولت احمدی نژاد در مازندران در یک قدمی فرمانداری شهرستان بابلسر قرار دارد.

به گزارش مازنی نیوز ، شنیدن این خبر باعث شده است تا اصلاح طلبان و حامیان تدبیر و امید در شهرستان بابلسر واکنش نشان داده و از استاندار مازندران بخواهند جلوی این انتصاب را بگیرد.

قابل ذکر است در گذشته نیز دکتر ربیع فلاح استاندار مازندران در حکم های مشابه ای تعدادی از مدیران منتسب به جریان محمود احمدی نژاد و اسفندیار رحیم مشائی را در مسئولیت هایی چون فرماندار و مدیرکل منصوب کرده بود.

فعالان ستاد دولت تدبیر و امید در شهرستان بابلسر و همچنین اعضای شورای اصلاح طلبان بابلسر در گفتگو با مازنی نیوز ؛ اعتراض خود را به انتخاب این مدیر احمدی نژادی به عنوان فرماندار جدید این شهرستان اعلام داشته اند و خواستار انتخاب مدیری از جنس دولت تدبیر و امید شدند.

بر پایه این گزارش،این مدیر کل که در دولت تدبیر و امید از استان مازندران رفته است سعی دارد با حمایت برخی از بزرگان استان،با نشستن بر منصب فرمانداری یکی از شهرهای مهم استان،دوباره در مازندران اما در پستی پایین تر فعالیت نماید.

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :

  • ناشناس
    چهارشنبه 17 دی 1393-18:49


    متاسفیم برای استاندار و معاون سیاسی ایشان

    نه اینکه نیروهای همسو با دولت قبل را در پست های حساس گذاشتن و نه اینکه نیروهای ناکارآمد همسو با دولت را در پست های حساس گذاشتن .