آخرین عناوین

سه شنبه 16 دی 1393-18:36 کد خبر:4439

مدير واحد زيباسازي شهرداري ساري خبر داد :

طرح تعويض و نوسازي تابلوي كوچه ها و معابر مزين به نام شهدا/چهره ساری عوض می شود

مدیر واحد زیباسازی شهرداری ساری گفت:پس از تعويض و نوسازي تابلو شهيدان عبوري و قاسمي بزودي تابلو شهيدان فتح الهي در بلوار فرح آباد نيز نوسازي مي شود .


به گزارش خزرخبر و به نقل از مركز امور رسانه شهرداري، زهرا نصيري  در مصاحبه اي با بيان مطلب فوق نصب تابلوهاي كنوني در تمامي معابر را مورد اشاره قرار داد و گفت : روي اين تابلو ها كه سنگي هستند تاريخ تولد و شهادت و نيز تصوير شهيد حك گرديده است و تمامي تابلوهاي دو شهيد كه در بلوارهاي شهر نصب هستند هم تعويض خواهند شد .

وي با تاكيد براينكه اخيراً تابلو شهيدان علمدار و اسدالله لطفي هم در دو بلوار ساري نصب شده است از برنامه هاي اين واحد در ايام هفته وحدت خبر داد و افزود : از سوي واحد زيباسازي و شهرداري هاي مناطق سه گانه به مناسبت ميلاد فرخنده حضرت ختمي مرتبت و آغاز هفته وحدت در نقاط مختلف شهر المان و ريسه بندي و پرچم هاي الوان نصب شده و مي شود تا بار ديگر اين وعده شهردار ساري تحقق يابد كه سيماي شهر بايد به تقويم مصور تبديل گردد .

نصيري در بخش ديگري از اين مصاحبه نقاشي ديواري بلوار داراب را مورد توجه قرار داد و با بيان اين مطلب كه تا آغاز سال جديد در تعداد بسياري از خيابان ها ديوار نگاري خواهد شد به ايجاد محدوده پارك بازي كودكان در بوستان ملل اشاره كرد و گفت : با تاكيد شهردار ساری اين محدوده 280 متري با كفپوش ويژه و لوازم بازي كودكان تجهيز گرديده است تا مورد استفاده قرار گيرد .

ضمن آنكه براي پارك قائم هم كه قرار است بطور صد در صد بازسازي شود برنامه هاي ويژه اي در پيوند با محدوده بازي كودكان ، مبلمان و زيباسازي آن در دستور كار داريم .

وي در پايان از اجراي طرح سر در ورودي پارك ملل سخن گفت و خاطرنشان كرد : بزودي رنگ آميزي كليه گلدانهاي بتني بلوارهاي ساري نيز آغاز مي شود .   

 

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :

  • عارف
    سه شنبه 16 دی 1393-22:26


    خسته نباشید و قوت خدا به جناب شهردار و تنها خانم مدیر در شهرداری ساری یعنی خانم نصیری جوان و پرتلاشمان می گوییم که هر روزه با برنامه های خود سیمای شهر رو تازه تر و بیشتر به یک شهر شمالی و دوست داشتنی تبدیل می کنند.