آخرین عناوین

سه شنبه 16 دی 1393-18:54 کد خبر:4442

رییس جهاد کشاورزی آمل خبر داد:

ساختمان های غیرمجاز شرکت سیمان آمل تخریب می شوند

رییس جهاد كشاورزی آمل گفت: ۱۱ساختمان شركت سيمانی كه در بخش مركزی شهرستان واقع شده است تخريب خواهد شد.


به گزارش خزرخبر و به نقل از مهر، مرتضی امینی در جلسه مقابله با ساخت و ساز غیرمجاز شهرستان آمل، اظهار داشت: شركت سیمان كه در بخش مركزی واقع شده است با اكیب بسیار قوی وارد شده و ۱۱ساختمان این شركت تخریب خواهد شد.

وی گفت: یكی از معضلات بخشداران پلیس ساختمانی است كه توانستیم پلیس ساختمانی به بخشدران معرفی كنیم و این پلیس ها هر دو هفته یك بار در بخش های خود گشت می زنند و متخلفان را به بخشداران معرفی می كنند.

رئیس اداره جهاد كشاورزی شهرستان آمل به قلع و قمع بخش امام زاده عبدالله شهرستان آمل اشاره كرد و گفت: در چهار روستا در این بخش قلع و قمع صورت گرفته است.

امینی با بیان اینكه در سال جاری ۱۳ بار قلع و قمع در ۳۴ روستا صورت گرفته است، افزود: ۴۲ مورد اراضی كشاورزی آزاد سازی شده و ۵۳۱ دیوار كشی در ۶۰ هكتار به حالت اولیه خود بازگشت.

این مسئول در ادامه سخنانش به قلع و قمع های آذرماه اشاره و خاطرنشان كرد: در این شهرستان در آذرماه سه بار قلع و قمع صورت گرفت كه در مازندران بی نظیر بود.

یحیی عسگری پور بخشدار امام زاده عبدالله شهرستان آمل گفت: كلاس های آموزش برای دهیاران و شورای ها برای پیشگیری از ساخت ساز و تغییر كاربری غیر مجاز و حفظ انفال عمومی برگزار و بیش از ۱۰هكتار اراضی كشاورزی در بخش امام زاده عبدالله آزاد سازی شد.

بخشدار امام زاده عبدالله با بیان اینكه انشعبات آب و برق برای هشت واحد غیر مجاز قطع شده شد، افزود: از۲۰فقره قطع درختان جلوگیری شده و پیگیری ها لازم انجام شده است.

عسگری پور با اشاره به اینكه ۱۵۰۰متر دیوار كشی غیرمجاز قلع و قمع شده است، خاطرنشان كرد: ۳۰ هزار و ۴۵۲ متر مربع اراضی ملی آزاد سازی شد.

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :