آخرین عناوین

سه شنبه 16 دی 1393-19:30 کد خبر:4443

شهردار جوان ساری بی تفاوت نباشد!!

اعتراض متفاوت اهالی یک محله به شهردار ساری/شهردار بی اطلاع یا .... /تصاویر

اهالی یک کوچه از پیگیری های پی در پی خسته شده و مجبور شدند که خواسته شان را بروی پارچه بیاورند تا شاید مسئولین شهرداری ساری اینگونه صدایشان را بهتر بشنوند.


به گزارش خزرخبر و به نقل از شرق پرس، صبح روز سه شنبه کنار یکی از کوچه ها در خیابان معلم ساری پارچه ای رنگی نظرمان را جلب کرد که ابتدا فکر کردیم یکی از همان پارچه نوشته هایی است که در تقدیر و تشکر از شهردار ساری معمولاً در سطح شهر دیده می شود اما کمی که دقت کردیم خلاف آن چیزی بود که تصور می شد.

روی آن پارچه نوشته شده بود : جناب آقای عبوری شهردار محترم ساری, ما اهالی کوچه صاحب الزمان با توجه به نامه متعددی که دادیم ۳ سال پیگیر آسفالت کوچه مان هستیم،هنوز اقدامی نشد چرا !!؟؟

متنی که روی پارچه نوشته بود نشان می داد که احتمالاً اهالی این کوچه از پیگیری های پی در پی خسته شدند و مجبور شدند که خواسته شان را بروی پارچه بیاورند تا شاید مسئولین شهرداری ساری اینگونه صدایشان را بهتر بشنوند.

ما شهردار ساری را نیروی جوان و مدیری جهادی می شناسیم و انصافاً در گذشته هرچه از ایشان دیدیم جز تلاش و کوشش نبود اما باید به خواست مردم نیز احترام گذاشت، در جامعه ما مدیرانی در این سطح به سختی در دسترس مردم قرار می گیرند و مجاری هم که برای ارتباط در نظر گرفته شد یا بسیار پرتردد و یا معمولاً به نتیجه نمی انجامد مانند پرتال شهرداری ساری که در قسمت ارتباط با شهردار آن بارها بنده خود بعنوان فعال رسانه ای سعی کردم تماس هایی داشته باشم ولی هیچگاه پاسخی دریافت نشد .

القصه؛ با نگاهی اجمالی به وضعیت این منطقه اعتراض اهالی پر بیراه هم نبود در قسمتهای پائین تر این خیابان وضعیت پیاده روها بی هیچ وجه مناسب نبود و انصافاً وضعیت پیاده روهای آن در سطح یک کلانشهر! نیست!!!

یکی از اهالی نیز در گفتگو با ما اظهار کرد: چند ماه قبل شهرداری ساخت پیاده رو در خیابان معلم را آغاز کرد خوشحال شدیم که بعد از این همه سال پیاده روهای این خیابان سروسامان می گیرند. اما پس ازمدتی متوجه شدیم طرح زیبا سازی این خیابان منحصر به قسمتهای بالا و برخوردار این خیابان بود.

 وی همچنین گفت: ما هم مانند بقیه به شهرداری مالیات و عوارض پرداخت می کنی. اما شهرداری هزینه خود را در آن قسمت خاص این خیابان انجام داد و حتی با هزینه های بسیار بالا پیاده رو میدان معلم و حتی دیوارهای اطراف آن را نقاشی بازسازی کردند که می توانستند با صرفه جویی در برخی هزینه ها مثل نقاشی و طراحی بر دیوار! همه پیاده رو های این خیابان را بازسازی کنند.

این شهروند ساروی در ادامه گفت: همه این کارهایی که انجام دادند خوب ،اما چرا قسمت پائین این خیابان را به حال خود رها کردند؟ ما از ایشان توقع داریم بیشتر طرفدار پائین باشند.

در پایان امیدواریم شهردار محترم در کنار کارهای بزرگی که برای شهر ساری انجام می دهند اولاً مراقب باشند که پرسنل شان به خاطر این انتقاد مردم منطقه برخورد قهرآمیزی با آنها نداشته باشند و ثانیاً نسبت به رسیدگی بیشتر به مردم اینگونه مناطق اقدام کنند که اخیراً هم در یک اظهار نظر بسیار مطلوب فرمودند: در شهر ساری، پدیده بالای شهر و پائین شهر ندارد و توقعی که از شهردار عبوری برای مردم ایجاد شد اینست که از وی نمی پذیرند که رسیدگی مناطق بالاتر را در اولویت قرار دهد و مناطق پایینتر را به حال خود رها کند.

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :

  • شاهد
    جمعه 19 دی 1393-21:44


    آقای عبوری کجایی؟؟ رشیدی کجایی؟ مشکل مردم با ساخت پارک و نقاشی روی دیوار حل نمیشه...

    • علیرضا
      پنجشنبه 18 دی 1393-19:2


      آقای عبوری شهردارمحترم یک سری به کوچه صاحب الزمان راهبند بلوارکشاورز بزنید

      • عرشي
        پنجشنبه 18 دی 1393-8:58


        گوشه كارشهرداري ساري وعبوري
        آسفالت در كوي شهيد غفاري بلوار امام رضا ، كمربندي شرقي مسير باشگاه دلاوران جنب سپاه كربلا ، كوچه مديريت از خيابان معلم ، كوچه دانش ۲۳ از خيابان معلم ، كمربندي غربي مقابل ميدان بار ، كوچه امام حسن مجتبي واقع در بلوار امام رضا ، مسير ارتباطي كمربندي جنوبي به جاده ساري قائمشهر ، كوچه ايرانپور از خيابان فرهنگ ، آسفالت تعريضي خيابان نيروي انتظامي ، انتهاي كوي شهيد غفاري و خيابان ارتباطي به كوي حقاني بلوار امام رضا به اتمام رسيده است .اجراي همزمان ۴ پروژه پياده روسازي در محلات مختلف شهر ساري اين پروژه در خيابان مدرس ، بلوار آزادي ، بلوار امير مازندراني و بلوار داراب در جريان است . اجراي پروژه احداث كانال ضلع جنوبي ريل راه آهن عمليات احداث كانال كوچه صدرايي از بلوار كشاورز ، كوچه آلاله از شهيد فرجي ،كوچه امام هادي نه از بلوار امام هادي و ميانگذر شمالي و..

        • ایرج
          چهارشنبه 17 دی 1393-23:46


          این مشکل تنها شامل یه کوچه نمیشه فقط یه خرده توجه و یه روز وقت آزاد نیازه که برید یه گشتی توی شهر بزنید و ببیند بیش از 70 درصد شهر این مشکلو داره و این نابسامانی و معظل آسفالت کوچه ها و فرسودگی خیابانها رو داره و سالهاست که به این حال رها شده طوری که عده ای از شهروندان خودشان دست به کار شدند و با سیمان و ماسه معمولی دست به تعمیر کوچه ها و خیابانهای محله خود زدند.

          • سالاری
            چهارشنبه 17 دی 1393-23:33


            جانا سخن از زبان ما می گویی