آخرین عناوین

چهارشنبه 17 دی 1393-14:33 کد خبر:4448

هشدار معاون بهره برداری شرکت آبفای شهری مازندران:

با رعایت نکات ایمنی، از یخ زدگی تاسیسات آب جلوگیری شود

معاون بهره برداری شرکت آبفای شهری مازندران گفت: با توجه به در پیش بودن هوای سرد و احتمال بارش شدید برف در استان، به منظور جلوگيري از يخ زدگي لوله ها ، کنتور و تاسيسات آب، مشترکین اقدامات پيشگيرانه  را لحاظ نمایند.


به گزارش خزرخبر و به نقل از روابط عمومی شرکت آبفای شهری مازندران، محمدرضا محمودی با بیان اینکه هرساله بر اثر يخ زدگي تأسيسات و کنتورهاي آب منازل مسکوني علاوه بر اينکه خسارات مالي بخش قابل ملاحظه اي از آب شرب شهري هدر مي رود، افزود: عايق کردن دور کنتور به وسيله پشم شيشه ، گوني و يا قراردادن کيسه هاي خاک اره در محفظه کنتور و عايق بندي لوله هاي آب در فضاي باز ساختمان از جمله راهکارهاي جلوگيري از يخ زدگي است.

وی، بر مدیریت صحیح مصرف آب در مواقع بحرانی تاکید و تصریح کرد: در زمان بروز یخبندان از ریختن آب جوش بر روی کنتور ، روشن کردن آتش در حوضچه کنتور و باز گذاشتن شیر آب برای رفع یخ زدگی کنتور و لوله های آب  خودداری شود.

معاون بهره برداری شرکت آبفای شهری مازندران، ادامه داد: مشترکین در هنگام سرما و بروز بحران نسبت به ذخیره سازی آب به مدت 24 ساعت اقدام کنند.

محمودی با بیان اینکه اکیپ های عملیاتی در سطح شهرهای استان برای رفع مشکلات یخ زدگی در زمستان آمادگی کامل دارند، تصریح کرد: از شهروندان درخواست می شود در زمان وقوع حوادث غیرمترقبه  وایجاد مشکل ، مراتب را سریعا به مرکز امداد 122 و یا واحد ارتباط مردمی به شماره 33214680 اعلام نمایند.

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :