آخرین عناوین

شنبه 14 تير 1393-16:24 کد خبر:445

باز هم انتصابی دیگر در مازندران:

بخشدار سابق پست جدید گرفت

بخشدار سابق رودپی جنوبی ساری به سمت مشاور امور حقوقی و بین الملل و املاک هیئت جانبازان و معلولان استان مازندران منصوب شد.


به گزارش خزرخبر،حمید علی صمیمی در گفت‌و‌گو با تسنیم افزود: توسعه ورزش های جانبازان و معلولان باید بیش از گذشته در دولت تدبیر و امید بارور شود تا قهرمانان این رشته ورزشی امیدوارتر در آوردگاه های بین المللی حضور یابند.

وی اظهار داشت: معلولیت، محدودیت نیست و بسیاری از مدال آوران ورزشی کشور در عرصه های مختلف از رشته ورزشی جانبازان و معلولان هستند.

نائب رئیس کمیته ملی پارالمپیک با اشاره به اینکه هدف گذاری کمیته ملی پارالمپیک، افزایش ورزشکاران رشته های جانبازان و معلولان به رقابت های جهانی است، تصریح کرد: مدال آوری در رشته های ورزشی جانبازان و معلولان در کشور رو به توسعه است.

صمیمی با بیان اینکه فعالیت های ورزشی رشته جانبازان و معلولان در استان ها از سوی مشاوران رصد می شود، گفت: در این راستا اقدام به انتصاب مشاوران حقوقی و بین المللی در هیئت های جانبازان و معلولان استانی کردیم.

رئیس هیئت جانبازان و معلولان مازندران از انتصاب نخستین مشاور امور حقوقی و بین الملل و املاک هیئت های جانبازان و معلولان کشور در استان مازندران خبر داد و گفت: بر این اساس مشاور امور حقوقی، بین الملل و املاک هیئت جانبازان و معلولان مازندران منصوب شد.

وی بیان کرد: بر اساس این حکم عادل روحی از ورزشکاران با تجربه و قدیمی استان و مسئولان سابق اجرایی مازندران، در مسئولیت فوق منصوب شده است.

صمیمی گفت: هدف از صدور حکم مشاوره امور حقوقی در هیئت جانبازان و معلولان استان، جذب، توسعه، ارتقا سطح کمی و کیفی ورزش جانبازان و معلولان در جهت توسعه ورزش قهرمانی است.

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :