آخرین عناوین

دوشنبه 22 دی 1393-19:58 کد خبر:4478

انتقاد نماینده نوشهر و چالوس از دو بانک:

عدم پرداخت وام خسارت دیدگان توسط بانک‌های صادرات و تجارت مازندران/شبهه در پرداخت وام با بهره زیاد

نماینده مردم نوشهر، چالوس و کلاردشت در مجلس گفت: بانک‌های صادرات و تجارت در استان مازندران پرداخت وام با بهره 17درصد به کشاورزان خسارت دیده را تقبل نکردند.


به گزارش خزرخبر و به نقل از بلاغ، قاسم احمدی لاشکی، در گفت‌وگویی با انتقاد از حمایت نکردن دولت از کشاورزان خسارت‌دیده مازندرانی، اظهار داشت: در بهمن ماه سال گذشته بارش شدید برف آسیب‌های جدی به کشاورزان مازندرانی وارد کرد اما تا به امروز اقدام موثر و جدی در راستای حمایت از این کشاورزان خسارت‌دیده از سوی وزارت جهاد کشاورزی صورت نگرفت.

وی با بیان اینکه پس از گذشت یک سال در راستای پرداخت وام به کشاورزان خسارت‌دیده، هنوز بانک‌های صادرات و تجارت در استان مازندران پرداخت این وام را تقبل نکرده اند، افزود: مقرر شد که پس از گذشت یک سال، به کشاورزان خسارت‌دیده برای بازسازی مزارع و انبارها، وام با بهره 17درصد پرداخت شود که درخصوص پرداخت این میزان وام با بهره زیاد هم شک و شبهاتی وجود دارد.

نماینده مردم نوشهر، چالوس و کلاردشت در مجلس شورای اسلامی گفت: کشاورزان مازندارنی از جمله برنج‌کاران با رنج و سختی به کشت محصولات کشاورزی می‌پردازند اما تاکنون حمایت عملیاتی از سوی دولت در زمان بروز حوادث غیر مترقبه از جمله بارش سنگین برف مشاهده نکردند، به همین دلیل کشت محصولات کشاورزی برای کشاورزان استان مازندران دیگر صرفه اقتصادی ندارد.

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :