آخرین عناوین

سه شنبه 23 دی 1393-10:48 کد خبر:4482

سرپرست فرمانداری نکا:

نقد ربیع فلاح برای امتیاز گرفتن نبود/ بنده همچنان نقد می کنم ، من خاموش نیستم

سرپرست فرمانداری نکا گفت: بنده همچنان نقد می کنم وحرف می زنم، من خاموش نیستم، بلکه جایگاه فعلی ام ایجاب می کند که شیوه نقدها تغییر کند .


به گزارش خزرخبر و به نقل از وارش نیوز، شهرستان  نکا از جمله توسعه نیافته ترین شهرستانهای مازندران است، شهرستانی با مردمانی شجاع و باصفا و انقلابی که در زمین های حاصلخیز زندگی می کنند اما فقر و توسعه نیافتگی آزارشان می دهد، همواره سوالاتی از این دست که چرا شرق مازندران پیشرفت جدی نداشته است مطرح می شود.

با تغییر دولت و انتخاب رحیم طوسی از فعالان اصلاح طلب به عنوان سرپرست فرمانداری نکا، امیدها تا حدی تازه شد، مخصوصا اینکه وی از جانبازان و رزمندگان دفاع مقدس است و همین مسئله به رابطه حسنه وی با مقیمی، نماینده مردم شرق استان کمک خواهد کرد.

طوسی از نخستین روزهای آغاز به کار سعی در جلب رضایت عمومی داشت، هرچند رسانه های محافظه کار تا توانسته اند و به هر بهانه ای وی را مورد نقد و تخریب قرار دادند اما طوسی به گفته خودش سعی کرد تا سکوت پیشه کند، چون به عقیده اش این حرف ها ارزشش را ندارد.

در روزی آفتابی در نکا گفتگویی با سرپرست فرمانداری شهرستان نکا ترتیب دادیم که در آن از سفر پرحاشیه هادی غفاری به این شهرستان و رابطه اش را احمدعلی مقیمی سخن به میان آمده است.

طوسی در ابتدا بیکاری و ضعف معیشت را دو مشکل اصلی مردم شهرستان نکا دانست و اظهار داشت: متاسفانه علی رغم برخورداری از زمین های حاصلخیز و منطقه ای مهم و بزرگ مردم هنوز خودشان را باور نکرده اند و جز با تقویت حس خودباوری نمی توان راهی برای برون رفت از مشکلات جُست.

سرپرست فرمانداری نکا افزود: بسیاری از مردم فکر می کنند اشتغال فقط در چهارتا آجر و ساختمان و کارگاه است و چشمشان را از زمین های شان برداشته اند که من خواهش می کنم این نعمت بزرگ و فرصت عظیم را قدر بدانند و نگاهشان را نسبت به کشاورزی تغییر دهند، ما هم قول می دهیم کمک کنیم.

 وی درباره برخی از حواشی ایجاد شده در باره سفر شیخ هادی غفاری از نزدیکان آیت الله هاشمی به نکا و ملاقات با وی گفت: کشور ما از لحاظ قانونی استانداردهایی دارد.

همراهی من با آقای غفاری چه مشکلی از لحاظ قانونی داشته است؟

دوران پیامبر هم افراد و گروه هایی بودند که فکر می کردند هرچه آنها می گویند درست است و هرچه آنها می خواهند باید انجام شود و فقط آنها هستند که دین را می فهمند اما بنده به این افراد هیچ اهمیتی نمی دهم،حتی درباره سایت هایی که 4 خط خبر می گذارند با تیتر 1 متری هم کاری ندارم چون آنها به دنبال دروغ هستند و خودشان را با این دروغگویی ها خراب میکنند.

طوسی افزود: انصاف خوب چیزی است که برخی ندارند.

وی درباره نتیجه تائید فرمانداری اش گفت: فعلا به عنوان سرپرست مشغول خدمت هستم و خودم پیگیر تائید نهایی نیستم چون روال وزارت کشور این است که کارها با دقت و مراقبت انجام شود و روال اداری هم طولانی است.

فرماندار نکا با رد این ادعا که مدیری رسانه ای نیست گفت: من مصاحبه های فراوانی دارم و از قضا بسیار به رسانه ها اهمیت می دهم چون درد و مشکلات آنها را می شناسم،علاقمند به شفاف سازی هستم و نمی گذارم هیچ مسئله ای مبهم بماند و کسی تشکیک کند، اما بعضی رسانه ها به دنبال چیز خاصی هستند، از رسانه ای مجازی با من درباره 9 دی گفتگویی 2 ساعته گرفتند و مدام تلاش داشتند ما را وارد حاشیه کنند اما آخر هم مطلب را کار نکردند چون آنچه به درد آسیب رساندن به ما در آن باشد نبود.

طوسی در پاسخ به این انتقاد که وی پس از فرماندار شدن دیگر نقد استانداری را کنار گذاشته و گویا نقدهای پیشین تنها برای کسب امتیاز بوده است گفت: این حرف درست نیست، من آن روزها آنطرف جوی بودم و حالا این طرف،هر موقعیتی اقتضائات خودش را دارد.

 بنده همچنان نقد می کنم و حرف می زنم، من خاموش نیستم، بلکه جایگاه فعلی ام ایجاب می کند که شیوه نقدها تغییر کند و این در تمام جهان مرسوم است.

وی بار دیگر با تاکید بر اولویت اشتغال و درآمدزایی از طریق کشاورزی در نکا یادآور شد: مردم نباید اجازه دهند هویت دیرینشان از یاد برود باید آستین همت را بالا بزنند و کار را شروع کنند چون هم مردمانی بزرگ در نکا داریم و هم سرمایه های طبیعی فراوان!

سرپرست فرمانداری نکا در باره رابطه اش با مقیمی نماینده مردم شرق استان در مجلس گفت: جدا از موقعیت های شغلی من و آقای مقیمی هر دو جانباز هستیم و در جنگ در کنار هم بودیم، دوستی ما در آنجاست وگرنه پستها و موقعیت ها چند صباحی است که می ماند ولی دوستی جبهه ها ابدی است.

وی ادامه داد: رزمندگان ما با خونشان با امام راحل پیمان بستند و جالب اینجاست که بدانید رابطه من و آقای مقیمی بسیار عالی است و ایشان تا به حال حتی یکبار در تصمیمات فرماندار دخالت نکرده یا پشت ما را خالی نکرده اند.

طوسی تصریح کرد: حتی پس از انتصاب معاون فرماندار از من تشکر کرد و باید تاکید کنم بین من، ایشان و آیت الله لائینی ؛ امام جمعه محترم پیوندی عمیق شکل گرفته که حاصل این وحدت به زودی در توسعه نکا دیده خواهد شد، من هر وقت به مقیمی می رسم دست مجروحش را می فشارم.

سرپرست فرمانداری نکا در پایان اظهار امیدواری کرد با کمک رسانه ها نکا را به جایگاه واقعی اش برسانند.

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :

  • ستاددكترروحاني ساري
    چهارشنبه 24 دی 1393-10:28


    بنده خدا راست ميگه تازمانيكه اونجا هست مشكلي نيست هرموقع وزارت كشور حكم ايشون نداد اون موقع استاندار را نقد ميكنه تا حكمش تاييد بشه