آخرین عناوین

شنبه 14 تير 1393-22:7 کد خبر:449

پریرا و سوسیچ گزینه های تیم ملی

سرمربی سابق تیم ملی برزیل و سرمربی سابق بوسنی و هرزگوین برای جانشینی کارلوس کی‌روش در تیم ملی ایران اعلام آمادگی کردند.


به گزارش خزرخبر و به نقل از فارس، ماندن و رفتن کی‌روش از تیم ملی فوتبال ایران سوژه اول محافل ورزشی است و کارشناسان و مربیان ایرانی نیز نظرات موافق و مخالف زیادی در مورد ادامه همکاری کی‌روش دارند، با این حال فدراسیون فوتبال ظاهرا در زمینه انتخاب کادر فنی تیم ملی بیکار نیست و با توجه به اتمام زمان قرارداد کی‌روش نیز برخی از نماینده‌های مربیان نیز در حال رایزنی با فدراسیون فوتبال ایران هستند و در چند روز گذشته نیز همین نماینده ها پیشنهادیشان را به مدیران فدراسیون فوتبال داده‌اند.

کارلوس آلبرتو پریرا و سوسیچ برای جانشینی کارلوس کی‌روش ابراز تمایل کرده‌اند. گفته می‌شود در صورتی که فدراسیون فوتبال با کی‌روش به توافق نهایی نرسد و ادامه همکاری به هر دلیلی میسر نشود گزینه جدی و بعدی فدراسیو فوتبال پریرا سرمربی سابق تیم ملی فوتبال برزیل و سوسیچ سرمربی بوسنی در جام جهانی هستند.

ظاهرا نماینده‌ های این دو مربی با مسئولان فدراسیون فوتبال ایران مذاکره کرده‌اند و پیشنهاد رسمی را به کفاشیان ارائه کرده‌اند و حتی بحث مدیر جدید تیم ملی به مقامات ارشد ورزش کشور نیز داده شده است.

به این ترتیب شاید جانشین کی‌روش نه یک مربی وطنی که یک مربی مشهور پرافتخار بین‌المللی باشد. پریرا تیم ملی برزیل را در جام جهانی ۱۹۹۴ قهرمان کرد و در جام جهانی ۲۰۱۰ هم سرمربی آفریقای جنوبی بود. سوسیچ هم در جام جهانی ۲۰۱۴ هدایت تیم بوسنی را برعهده داشت.

البته این گزینه‌ها درحالی مطرح می‌شوند که مذاکرات فدراسیون فوتبال و کی‌روش همچنان ادامه دارد و طرفین همچنان امیدوارند که بتوانند پس از اتمام مسابقات جام جهانی ۲۰۱۴ به توافق نهایی برسند.

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :