آخرین عناوین

چهارشنبه 24 دی 1393-14:56 کد خبر:4492

یک فعال سیاسی اصلاح طلب مازندرانی:

برخی به هر قیمتی می خواهند پُست بگیرند/ مدیران دولت قبل به احترام رای مردم کنار بروند

پزشک اصلاح طلب سرشناس شرق مازندران گفت: برخی مدیران به جا مانده از دولت قبلی به هر قیمتی حاضرند بر سر مسئولیتشان بمانند و حتی برای تفکر خود نیز ارزشی قائل نیستند.


به گزارش خزرخبر و به نقل از وارش،ایوب برزگر نژاد، مسئول ستاد سابق روحانی در نکا  در گفتگو با وارش نیوز گفت : دولت تدبیر و امید بر اساس فرمایشات مقام معظم رهبری مبنی بر اینکه بیماران جزء درد بیماری درد دیگری نداشته باشند منابع خوبی را به این امر برای ارایه خدمات به بیماران اختصاص داد .

برزگر نژاد با اشاره به مسئولیت قبلی خود به عنوان معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی مازندران افزود :اعتقاد دارم باید در راستای فرهنگ سازی مناسب و آموزش افکار عمومی برای پیشگیری از بیماری ها حرکت کنیم .

وی به اجرای طرح پزشک خانواده شهری اشاره کرد و افزود: این طرح می تواند از بسیاری بیمارهای واگیر و غیر واگیر پیشگیری کند .

این متخصص ارولوژی تصریح کرد : با اجرای طرح پزشک خانواده شهری تعداد بیماران مراجعه کننده به مراکز درمانی تخصصی کاهش می یابد  و هزینه درمان صرف نیازهای بهداشتی ، محیط زیست و راهسازی می شود .  

برزگر نژاد از پزشکان اصلاح طلب سرشناس شرق مازندران در ادامه افزود: برخی مدیران بجا مانده از دولت قبلی به هر قیمتی حاضرند بر سر مسئولیتشان بمانند و حتی برای تفکر خود نیز ارزشی قائل نیستند .

وی با شفاف کردن مصاحبه قبلی خود در مورد دانشگاه علوم پزشکی مازندران گفت : در برخی موارد ورود نمایندگان در حوزه های مدیریتی موجب فشار های سیاسی به دانشگاه می شود که ماندگاری اینجانب در معاونت درمان دانشگاه با عث هزینه های زیادی می شد که تصمیم به استعفا گرفتم . 

وی که قبلا معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی مازندران بوده است افزود : مدیران باقیمانده دولت قبلی برای احترام به رای مردم هم شده باید کنار بروند .

دکتر برزگر نژاد تصریح کرد : این عده پشت نمایندگان قرار نگیرند و برای جابجایی خود وزیر را به مجلس نکشانند .

این پزشک اصلاح طلب گفت : در مصاحبه قبلی خود که در یکی از روزنامه های محلی انجام شده نیز عنوان کردم برخی خود را بزک کرده و در قالب اصلاح طلب جا می زنند تا در پستشان بمانند و این احترام به رای مردم نیست و باید در صداقتشان شک کرد .

وی اضافه کرد:این گونه افراد هنوز در جایگاه هایی مثل فرماندار ، بخشدار و آموزش و پرورش و غیره حضور دارند .

وی ابراز امیدواری کرد : با حضور مدیران همفکر با دولت بتوان شعارهای دولت تدبیر و امید را که همان انتظارات اکثریت مردم است را عملی کرد .

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :