آخرین عناوین

پنجشنبه 25 دی 1393-15:1 کد خبر:4499

درخواست درماندگانی دیگر از استاندار مازندران:

مزد 50 روز کار در شرایط دشوار این است؟/ می گویند خدا را شکر کنید همین پول را هم داده ایم!

بار دیگر گروهی دیگر از درماندگان در استان مازندران،از استاندار مازندران درخواست کمک نموده اند.


به گزارش خزرخبر و به نقل از وارش،این بار گروهی از فارغ التحصیلان دانشگاهی طی نامه ای در خواست نموده اند تا مشکل آنها به گوش استاندار و مسئولین برسد تا آنها به حق قانونی خود برسند.

ضایع کردن دستمزد آمارگیران سرشماری کشاورزی 93 استان مازندران بی توجهی به  تعالیم دینی است که می گوید : عرق کارگر قبل از اینکه خشک بشود باید مزدش را بپردازند.

 آقای استاندار ما مامورین آمارگیر سرشماری کشاورزی سال 93استان مازندران بعداز 50 روز کارکرد در زیر برف و باران عملیات میدانی خود را به اتمام رساندیم و پایان ماموریت توسط فرماندار به استانداری اعلام شد که در اتمام طبق قرارداد مبلغی بین 13 الی 16 میلیون ریال بحساب هر فرد آمارگیرواریز شود.

ولی متاسفانه مبلغ 9 میلیون ریال واریز گردید .آقای استاندار چندین بار به فرماندار مراجعه کردیم فرمایش کردند پولی است که توسط مدیر آمار استانداری برآورد گردیده ما مقصر نیستیم. به مدیرکل محترم مراجعه کردیم حرف سر بالا زدند.

به حراست استانداری رفتیم گفتند به معاون برنامه ریزی و اشتغال استاندار ارتباط دارد.

 به ایشان مراجعه کردیم گفتند با مدیرکل آمار صحبت خواهم کرد. ولی متاسفانه تا کنون  حاصلی در برنداشته است و مابقی مبلغ را بحساب ما واریز نشده است و تلفنی تماس میگیریم  دفتر آمار اعلام میکند خدا را شکر کنید این مبلغ را به شما داده ایم.

 آقای استاندار ما کارشناسان کشاورزی بیکار در استان هستیم و مدت 50 روز به نحو احسن کار را انجام دادیم ولی خدایی این دستمزد تلاش ما جوانان استان است که اینطوری از طرف مدیرکل آمار شما به برخورد می کنند و حق ما را پرداخت نمی کنند؟

لذا از حضرتعالی خواهشمندیم در خصوص رسیدگی فرمائید تا حق ما ضایع نگردد.

 

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :

  • ناشناس
    جمعه 26 دی 1393-18:48


    راست می گن دیگه خدا رو هم شکر کنید که همین مقدار رو بهتون دادن اگه میگفتن وظیفه بوده و باید فی سبیل الله کار می کردین اونوقت باید چیکار می کردین.