آخرین عناوین

يکشنبه 15 تير 1393-13:25 کد خبر:450

مدير کل تبليغات اسلامي مازندران :

رهنمودهای اخیر مقام معظم رهبری باید در اولویت برنامه مسئولان دانشگاه ها قرار گیرد

مدير کل تبليغات اسلامي مازندران با تأکيد براين که دانشگاه ها بايد محل کسب علم و دانش باشد، گفت: دانشگاه ها بستري براي توسعه و پيشرفت کشور محسوب مي شوند که بايد بيشتر مورد توجه قرار گيرند.


به گزارش خزرخبر ، حجت الاسلام ناصر شکريان به ديدار اخير رهبر معظم انقلاب اسلامي با جمعي از اساتيد دانشگاه هاي کشور اشاره کرد و گفت: رهنمودهاي معظم له در اين خصوص بايد در اولويت برنامه هاي مسؤولان دانشگاه ها قرار گيرد.

وي با بيان اين که سخنان مهم رهبر معظم انقلاب اسلامي در خصوص دانشگاه ها جاي تأمل دارد، تصريح کرد: ايشان در اين ديدار فرمودند: دانشگاه ها در اختيار کساني باشد که عاشق پيشرفت علمي کشور هستند.

مدير کل تبليغات اسلامي مازندران به نگراني هاي رهبر معظم انقلاب اسلامي به فضاي علمي دانشگاه ها اشاره کرد و گفت: اين سخنان مقام معظم رهبري در خصوص وضعيت علمي دانشگاه هشداري براي متوليان و مسؤولان اين بخش است.

عضو شوراي فرهنگ عمومي استان با تأکيد براين که دانشگاه ها بايد محل کسب علم و دانش باشد، تصريح کرد: دانشگاه ها بستري براي توسعه و پيشرفت کشور محسوب مي شوند که بايد بيشتر مورد توجه قرار گيرند.

وي با اشاره به اين که تلاش ها و رهنمودهاي مقام معظم رهبري در چند سال اخير بستري را براي جهش هاي علمي در کشور فراهم کرده است، افزود: در حال حاضر رهبري از ايجاد وقفه و رکود در اين جريان احساس نگراني مي کنند.

حجت الاسلام شکريان با بيان اين که اگر دانشگاه ها همان طور که مقام معظم رهبري فرمودند به عرصه باشگاه هاي سياسي تبديل شود به حتم از رشد علمي و پژوهشي باز خواهند ماند، تصريح کرد: دانشگاه ها بايد همه توان و تلاش خود را در جهت توسعه علم و پژوهش به کار گيرند.

وي با تأکيد براين که مسئولان بايد از خواب غفلت بيرون آيند و مسير صحيح را دنبال کنند، گفت: همه بايد توجه کنند که خداي ناکرده عملکرد آنها موجب شادي دشمنان نشود.

مدير کل تبليغات اسلامي مازندران دانش و علم را عامل اوج گيري جمهوري اسلامي ايران دانست و گفت: چرخ حرکت علمي دانشگاه ها به عنوان محل توليد علم نبايد کند شود.

 

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :