آخرین عناوین

جمعه 26 دی 1393-22:12 کد خبر:4501

سرگردانی جوانان مازندرانی همچنان ادامه دارد!!

ابهام در آزمون استخدامی در راه آهن شمال/علت سکوت دستگاه های مسئول چیست؟!!

آزمون استخدامی برگزار شده از سوی راه آهن شمال باعث بوجود آمدن شبهات و ابهاماتی شده است.


به گزارش خزرخبر،چندی قبل اداره کل راه آهن شمال با همکاری دانشگاه پیام نور مازندران،آزمون استخدامی ای را برگزار نموده است که در همان زمان اعتراض ها و شبهاتی را به دنبال داشته است.

بر پایه این گزارش،بر طبق قانون بایستی نتایج این آزمون روزهای قبل اعلام می شد اما متاسفانه تاکنون  و پس از گذشتن چندین ماه هیچ خبری در این مورد نشده است.

گزارش های دریافتی حاکی از آن است که اداره کل راه آهن شمال تعدادی از نیروهایی را جدیدا بکار گیری نموده که در آزمون شرکت نکرده و بعضا از اقوام و همشهریان مسئولین این اداره بوده که با مجوز صادر شده برای جذب نیروهای شرکت کننده در آزمون استخدامی مشغول به کار شده اند.

به گزارش خزرخبر،شرکت کنندگان این آزمون در گفتگو با خزرخبر با اعلام اینکه در روز برگزاری آزمون مواردی پیش آمد که علی رغم اعتراضات انجام شده متاسفانه اقدامی نشده است اظهار داشته اند:عدم اعلام نتایج آزمون این اداره تاکنون و با طی شدن زمان زیاد، شک و شبهات بوجود آموده در این مورد را قوت بخشیده است.

این افراد خواستار پیگیری موضوع فوق از سوی دستگاه های زیربط شده و اعلام نموده اند در صورتی که دستگاه های نظارتی و مسئول در استان در مورد احقاق حق شرکت کنندگان اقدامی نکنند مجبور خواهند شد تا این موضع را از سوی مسئولین کشوری پیگیری نمایند.

گزارش دیگری از حوزه راه آهن شمال حاکی از آن است که یکی از رسانه های استان گلستان طی روزهای اخیر دست به افشاگری هایی در مورد نفوذ برخی از آقازاده ها و تیم خاصی در راه آهن شمال زده که این سایت خبری موضوع فوق را بزودی منتشر خواهد کرد.(راه آهن گلستان جدیدا از راه آهن شمال جدا شده است)

به گزارش خزرخبر،مدیر کل فعلی راه آهن شمال که از مدیران کل دولت قبل می باشد هنوز در این دولت به عنوان مدیر کل مشغول به خدمت می باشد و این شبهه بوجود آمده است که آیا در دولت تدبیر و امید،مدیران دولت قبلی با برخی فعالیت ها قصد زیر سوال بردن این دولت را دارند؟آیا در دولت تدبیر و امید نفوذ آقازاده ها و در اختیار گرفتن واحدهای مختلف اقتصادی و حمل و نقل و ضربه زدن به اقتصاد استان و کشور امری عادی شده است؟

به زودی اخبار و اسناد دیگری از تخصیص اضافه کاری های غیر متعارف به برخی از کارکنان راه آهن(!!!)،جا به جایی نیروها در سطوح مختلف بدون هرگونه ضابطه،اشتغال یک فرد در چندین پست و نفوذ آقازاده ها و تیمی جدید در راه آهن شمال همراه با اسناد مربوطه منتشر می شود.

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :