آخرین عناوین

يکشنبه 28 دی 1393-14:34 کد خبر:4515

هيچكس پاسخگو نيست...؟!

سوء استفاده صندوق مهر اعتماد آريا از اعتماد شهروندان ساروي/مسئولان استان چه کرده اند؟

براستي مسئولان ارشد استان كه شعارشان در نوكري مردم گوش فلك را كر كرده در اين ماجرا كه دقيقا متاثر از بي تدبيري و سوء مديريت آنان است چه كرده اند؟


خزرخبر- کوروش غفاری چراتی:ماجراي صندوق به اصطلاح قرض الحسنه مهراعتماد آريا كه يادآور موسسات خلق الساعه با پسوند يا پيشوند مهر در دولت محمود احمدي نژاد است و در مركز استان و در روز روشن به بهانه اعطاي تسهيلات كم بهره، در پرتو تبليغات عوامفريبانه ،ميليارد ها تومان از پول هزاران شهروند مركز استان را به تاراج برد،  بيشتر به يك تراژدي مصيبت بار در ممالك عقب مانده شبيه است.

در اين ميان سكوت مسئولان به ويژه بي خيالي شخص استاندار،معاون سياسي و امنيتي وي و همچنين عدم اهتمام نمايندگان مردم ساري در مجلس، ماجراي غم انگيز ديگري است كه نشان دهنده عمق شكاف ميان مردم و مسئولان است.

براستي مسئولان ارشد استان كه شعارشان در نوكري مردم گوش فلك را كر كرده دراين ماجرا  كه دقيقا متاثر از بي تدبيري و سوءمديريت آنان است چه كرده اند؟ آقايان مسئولي كه بقالي ، سلماني ، نانوايي و دست فروش فلك زده كنار پياده روهاي مركز استان را به بهانه هاي مختلف از قبيل نداشتن مجوز و كارت بهداشت و مهر استاندارد و فاكتور و سد معبر تحت تعقيب قرار مي دهند  بفرمايند چرا با اين صندوق به اصطلاح قرض الحسنه كه بيخ گوش مسئولان استان، نقدينگي بدبخت ترين افراد جامعه را درو مي كرد برخورد نكردند؟آيا هركسي مي تواند در اين شهر مغازه و دفتر بزند و با تبليغات رنگارنگ و نصب تابلويي بزرگ ،كار اقتصادي به گستردگي يك شعبه بانك راه بيندازد؟ مسئولان بانكي استان كه هم اينك اعلام مي كنند اين موسسه فاقد مجوز بانك مركزي جهت انجام عمليات مالي و پولي بود ،چرا در طول چندسال گذشته اقدامي در جهت پلمپ آن نكردند؟آيا باوركردني است هيچ مسئولي متوجه تابلوي بزرگ اين موسسه و توزيع بروشورهاي تبليغاتي پرطمطراق آن در ادارات مركز استان نشد؟!

نمايندگان مردم مركز استان كه درايام گرفتن راي مردم ،به هر شيوه اي براي اثبات ارادت خود دست مي زنند تا بر كرسي هاي سبزرنگ پارلمان جلوس كنند، الان كجا هستند؟چرا حالي از مردم نمي پرسند؟آيا انتظار دارند مردم اين بي مهري و بي خيالي آنان را در انتخابات بعدي فراموش كنند؟

در هر صورت اينگونه چالش ها  در اقتصاد ناسالم ايران ،عيارصداقت، مديريت و مردمداري مسئولان و نمايندگان استان را نشان مي دهد و آنان مطمئن باشند مردم به روش خود با آنان تسويه حساب خواهند كرد.

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :