آخرین عناوین

سه شنبه 7 بهمن 1393-20:13 کد خبر:4550

اقدام قابل توجه و استادانه فرماندار موفق قائمشهر:

کارگروه رسانه‌‌ای قائمشهر بر عملکرد مسئولان نظارت کنند

فرماندار قائمشهر گفت: کارگروه رسانه‌ای شهرستان قائمشهر می‌تواند در قالب تیمی قدرتمند با نظارت بر عملکرد مسئولان سبب توسعه شهر شود.


به گزارش خزرخبر و به نقل از فارس، مهدی محمدی در جلسه کارگروه رسانه‌ای این شهرستان اظهار کرد: خبرنگارانی که عضو کارگروه رسانه‌ای شدند در واقع تیمی قدرتمند تشکیل داده‌اند که می‌توانند با نظارت گروهی مناسب بر عملکردهای دستگاه‌های اجرایی، آنها را در شناسایی ضعف‌ها یاری کنند و در تقویت نقاط مثبت و توسعه شهری تاثیرگذار باشند.

فرماندار قائمشهر با اعلام حمایت همه‌جانبه از این کارگروه بیان کرد: خبرنگاران عضو باید با تلاش مجدانه و نگاهی تیزبین، با رصد مشکلات موجود، در هر جلسه یک مدیر را فرابخوانند و در جلسه شورای اداری بعدی با اعلام رسمی این کارگروه، مدیران را موظف به پاسخگویی می‌کنم.

وی افزود: در صورت عدم رفع مشکل یا نیاز به کمک‌های استانی، شخصا وارد عمل شده مدیران کل را به جلسات کارگروه دعوت خواهم کرد.

محمدی تاکید کرد: خبرنگاران جدای از نقد و چالش و انتقادهای مستند در قالب گروه مشاور عمل کنند و راهکارهای مناسب ارائه کنند.

وی افزود: در دهه مبارک فجر امسال 43 برنامه در این شهرستان برگزار می‌شود.

فرماندار قائمشهر مبلغ پروژه‌هایی که در ایام دهه فجر افتتاح می‌شوند را بیش از  72 هزار و 85 میلیون ریال و پروژه‌های کلنگ‌زنی را بیش از 3 هزار و 787 میلیون ریال اعتبار اعلام کرد.

وی با بیان اینکه دولت تدبیر و امید به‌دنبال خدمت به ملت است افزود: با افتتاح پروژه‌هایی که در ایام مبارک دهه فجر انجام می‌دهیم درصددیم تا خدمات دولت به مردم را نمایان کنیم.

محمدی ادامه داد: بعد از پیروزی انقلاب اسلامی وجود امام (ره) بود که توانست همه احزاب و تفکرات را با هم هم‌صدا کند و استوانه‌های انقلاب را پی‌ریزی کند.

فرمانده قائشمهر خاطرنشان کرد: بعد از رحلت امام راحل، مقام معظم رهبری با تدابیر منطقی توانست اتحاد و یکپارچگی را در کشور پا بر جا کند.

وی تاکید کرد: بعد از رحلت امام راحل مردم نیز با امام عصر خود تجدید میثاق و بیعت کردند تا بتوانند سربازان خوبی برای رهبر معظم انقلاب باشند.

محمدی با بیان اینکه امنیت ایران سبب برتری کشورمان بر سایر کشورها شده است افزود: در سایر کشورها شاهد جنگ و خونریزی‌های متعددی هستیم اما ایران کشوری است که در آن  امنیت و آرامش موج می‌زند.

فرماندار قائمشهر در پایان گفت: این امنیت‌ها و آرمش‌ها را مدیون انقلاب اسلامی هستیم و باید برای پایداری نظام و خون شهدا تمامی تلاش خود را به کار ببریم.

به گزارش فارس، مقرر شد که فرماندار قائمشهر در جلسه شورای اداری، کارگروه رسانه‌ای را رسما به همه مدیران معرفی کند.

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :