آخرین عناوین

سه شنبه 7 شهريور 1396-18:59 کد خبر:45582

مدیر امور آبفا شهري سوادکوه اعلام کرد:

عدم برق‌رسانی ایستگاه‌های پمپاژ آب‌رسانی آلاشت

مدیر امور آبفا شهري سوادکوه گفت: به دلیل مشکل برق‌رسانی برای ایستگاه‌های آب، تنها قادر به تأمین آب به مقدار 8 لیتر بر ثانیه برای مردم آلاشت هستیم.


به گزارش خزرخبر و به نقل از روابط عمومی آبفاشهری، محمدرضا اسماعیلی‌ در حاشیه برگزاری برنامه‌های هفته دولت شهرستان سوادکوه با اشاره به اینکه یک‌میلیارد و 800 میلیون تومان برای طرح آب‌رسانی در آلاشت سوادکوه هزینه شد، گفت:احداث مخزن 500 متر مکعبی، حفر یک حلقه چاه جدید دهنه‌گشاد، احداث 10 کیلومتر خط انتقال، اصلاح شبکه، تعویض انشعاب‌های فرسوده و احداث یک واحد ایستگاه پمپاژ از منطقه هلی‌خامن تا آلاشت اجرایی شده است.

وی با بیان اینکه اجرای طرح‌های انجام‌ شده باعث می‌شود تا تأمین آب به اندازه مورد نیاز جمعیت شهری و جمعیت در زمان اوج مصرف شهر آلاشت و روستا‌های اطراف انجام شود، افزود: مشکل برق‌رسانی و تأمین آن با ابزار‌های مکانیکی و موتور‌های دیزلی برای آب‌رسانی منطقه باعث شد تا از 50 درصد ظرفیت آب‌رسانی به آلاشت استفاده کنیم و خرابی، تعمیر و باز‌سازی موتور‌های دیزلی زمان‌بر است.

مدیر امور آبفا شهری سوادکوه از وجود کافی آب، مخزن‌ها و به‌ سازی ایستگاه‌ها خبر داد و با بیان اینکه برق‌رسانی برای استفاده از ظرفیت انتقال آب با مشکل مواجه است، خاطر‌نشان کرد: تأمین برق برای طرح آب‌رسانی به آلاشت از مدیریت بحران مازندران به مبلغ 190 میلیون تومان تصویب شد که تنها 30 میلیون تومان تخصیص یافته است.

اسماعیلی به تأمین آب به مقدار 15 لیتر بر ثانیه برای مردم آلاشت ‌اشاره کرد و گفت:به دلیل مشکل برق‌رسانی برای ایستگاه‌های آب، تنها قادر به تأمین آب به مقدار 8 لیتر بر ثانیه برای مردم آلاشت هستیم و ایستگاه پمپاژ نمی‌تواند با حداکثر توان فعالیت کند.

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :