آخرین عناوین

پنجشنبه 9 شهريور 1396-13:1 کد خبر:45606

رئیس هیأت نجات غریق و غواصی مازندران خبر داد:

مرگ غم‌انگیز۲ برادر در ساحل چالوس/جست‌وجو برای یافتن جسد ادامه دارد

رئیس هیأت نجات غریق و غواصی مازندران گفت: ۲ برادرِ مشهدی که دیشب، به همراه خانواده‌ به چالوس مازندران آمده بودند، در دریای خزر غرق شدند و جان باختند.


به گزارش خزر خبر و به نقل از فارس،نقی کریمیان اظهار داشت: ۲ برادر از یک خانواده مشهدی، ساعت ۲۱ شب گذشته 8شهریور ۹۶، به ‌دلیل عدم آشنایی با فنون شنا، در منطقه ممنوعه سواحل چالوس، غرق شدند و‌ جان باختند.

وی بیان کرد: پیکر یک تن از آنان ساعت ۱:۳۰ بامداد روز پنج شنبه ۹ شهریور توسط ناجیان هیأت نجات غریق استان یافت و جست‌وجو برای یافتن برادر دیگر ادامه دارد.

رئیس هیأت نجات غریق و‌ غواصی مازندران با اعلام اینکه از آغاز طرح‌های دریا تاکنون تعداد جان‌باختگان در سواحل استان50 نفر است، گفت: همچنین تعداد 3هزار و 391 نفر با کمک ناجیان غریق از مرگ حتمی نجات یافتند که از این تعداد ۱۵۲ نفر برای احیای قلبی ریوی به مراکز درمانی اعزام شدند.

کریمیان با تأکید بر اینکه شنا در شب به ‌دلیل عدم حضور گروه امداد و ‌نجات، تحت هیچ ‌شرایطی انجام نشود، خاطرنشان کرد: همچنین افراد دریا را به هیچ‌ عنوان، برای آموزشِ شنا انتخاب نکنند.

وی با اشاره به اینکه شنای دسته‌جمعی به هیچ عنوان توصیه نمی‌شود، اضافه کرد: افراد هنگام شنا از وسایل بادی همانند تیوپ و قایق بادی نیز استفاده نکنند.

رئیس هیأت نجات غریق و غواصی مازندران در پایان گفت: افراد هنگام حضور در ساحل چشم از فرزندان خود برندارند تا بتوانند سفری با خاطره‌‌ای خوش سپری کنند.

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :