آخرین عناوین

پنجشنبه 9 شهريور 1396-16:53 کد خبر:45608

در نشست شورای سیاستگذاری اصلاح طلبان مازندران چه گذشت؟؟

همه یکصدا:فلاح باید برود!/گزینه پیشنهادی شورا برای استانداری کیست؟

نشست شورای سیاستگذاری اصلاح طلبان مازندران در حالی برگزار شد که بسیاری از نگاه ها به این شورا است و اینکه آنها از چه کسی برای جانشینی استاندار فعلی حمایت می کنند؟


به گزارش خزرخبر و به نقل از عبارت، صبح امروز نشست شورای سیاستگذاری اصلاح طلبان مازندران در حالی برگزار شد که بسیاری از نگاه ها به این شورای اثرگذار و مهم است و سوال اصلی این است که آنها از چه کسی برای جانشینی فلاح استاندارفعلی مازندران حمایت می کنند؟

براساس این گزارش، این نشست که امروز به میزبانی ساری برگزار شد بدون حضور نجفی(نماینده بابل) و یوسف‌نژاد( نماینده ساری) تشکیل گردید،دلیل عدم حضور این دو نماینده و برخی دیگر از اعضا همزمانی جلسات مهمی در تهران بوده است.

در این نشست ضمن حمایت از گزینه برکناری ربیع فلاح و برخی انتقادات از عملکرد 4ساله وی بر اهمیت اتحاد و همدلی میان جریان اصلاحات در مازندران تاکید شد.

همچنین اعلام شد که اصلاح طلبان فارغ از اینکه چه کسی استاندار بعدی مازندران خواهد شد باید مصادیق، مطالبات و شعارهای خود را مطرح نمایند و با تعامل با استاندار جدید سعی کنند وزن اصلاح طلبی مازندران را افزایش دهند.

در این نشست درباره برخی مصادیق کلی انتخاب استاندار صحبت شد و برخی از حاضران از گزینه های مورد حمایت خود سخن گفتند اما جلسه وارد جزئیات نشد و در نهایت تصمیم گرفته شد که جلسه اصلی چهارشنبه هفته آینده با حضور تمامی اعضا برگزار شود.

گفتنی است مهدی احمدی فولادی رییس، علی اکبر بهمنش و تقوی نایب رئیس و اسفندیار عشوری دبیری شورای عالی سیاست گذاری اصلاح طلبان مازندران در این دوره هستند.

شنیده های موثق حاکی است که هفته اینده این شورا مصادیق یا مصداق استانداری مازندران را اعلام خواهد کرد، اما آنچه اکثریت شورای سیاستگذاری اصلاح طلبان بر سر آن توافق کردند این است که:ربیع فلاح باید برود، در حال حاضر مهدی عبوری و جعفررحمان زاده از گزینه‌های استانداری مازندران هستند.

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :