آخرین عناوین

شنبه 11 بهمن 1393-23:27 کد خبر:4561

در پی صدور بخشنامه وزیر کشور به استانداری ها صورت می گیرد:

تغییرات در استانداری مازندران کلید خورد/تنور داغ انتخابات در استانداری مازندران روشن می شود /تکذیبیه

در پی صدور بخشنامه وزیر کشور در مورد انتخابات و همچنین احیای سازمان مدیریت و برنامه ریزی،استعفای معاونان استانداری مازندران کلید خورد.


به گزارش خزرخبر و به نقل از اصلاح نیوز ، براساس شنیده ها در پی احیای سازمان مدیریت و برنامه ریزی، تغییرات جدی در استانداری مازندران در حال انجام است که در پی انتقاد از عملکرد معاون برنامه ریزی و بالارفتن نرخ رشد بیکاری و وضعیت نابسامان اقتصادی ، علی احسانی جای خود را به امید پارسا معاون برنامه ریزی استانداری قزوین و از مدیران خوش  نام خواهد داد و علی احسانی از این سمت برکنار شده و به کار پژوهشی خود ادامه می دهد. 

حسن خیریانپور معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی قصد کاندیداتوری مجلس شورای اسلامی در غرب استان را دارد که با بخشنامه جدید وزیر کشور از پست خود استعفا خواهد داد.

رستم  زرودی مدیرکل بحران استانداری نیز جهت کاندیداتوری در غرب استان در حوزه رامسر استعفا خود را اعلام نموده و هنوز قطعی شدن آن اعلام نشده است .

براساس این گزارش ، جعفر احمدی مدیرکل دفتر آمار و اطلاعات استانداری جهت سکانداری رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان سمنان پیشنهاد شده است و در حال بررسی  محل گزینه پیشنهادی است.

همچنین از اصغر رستم زاده ،معلون گروه آمایش منطقه ای استانداری به عنوان یکی از گزینه های ریاست سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان نام برده می شود.

با توجه با احیا شدن مجدد سازمان مدیریت و برنامه ریزی شاهد تغییرات جدی در بدنه استانداری مازندران وجود دارد که مدیران سازمانی  در استانداری باید به سازمان  خود منتقل و سطح مدیرکلی آنها به معاون رییس سازمان تنازل خواهد کرد و باید منتظر ماند چه کسانی جایگزین آنها در استانداری خواهند شد:

1- شریف زاده مدیرکل تحول اداری

2- آجدانی مدیرکل آموزش و پژوهش

3- جعفر احمدی مدیرکل آمار و اطلاعات

4- ولیپور مدیرکل برنامه ریزی و بودجه

5- محمود احمدی مدیرکل دفتر هماهنگی امور اقتصادی و بین الملل

6- فرهاد صفایی مشاور استاندار

حال باید منتظر ماند تا انتصابات پی در پی از ساختمان سفید استانداری مازندران بر روی خروجی پایگاه اطلاع رسانی استانداری مازندران قرار گیرد.

&&&  

تکذیبیه خبر:

استانداری مازندران به خبر منتشر شده در سایت خزرخبر پاسخ داده است.

بر اساس این گزارش،خزرخبر در 11 بهمن ماه 93 خبری را با شماره 4561 با عنوان(تغییرات در استانداری مازندران کلید خورد/تنور داغ انتخابات در استانداری مازندران روشن می شود ) منتشر کرد که در همین راستا ،معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استانداری مازندران تکذیبیه ای به این سایت ارسال نمود که عینا منتشر می شود.

مدیریت محترم سایت خزرخبر

سلام علیکم:

احتراما ضمن تقدیر و تشکر از اطلاع رسانی آن سایت،نظر به اینکه در روز جاری خبری در خصوص قصد کاندیداتوری اینجانب در غرب مازندران منتشر شده بود ،بدین وسیله ضمن تکذیب خبر مزبور،تصریح می نمایم بنده قصد کاندیداتوری مجلس شورای اسلامی در غرب مازندران را ندارم.

حسن خیرانپور /معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استانداری مازندران

خزرخبر از این مسئول استانداری که نسبت به پاسخ گویی به رسانه اقدام نمود تشکر و قدردانی نموده و امیدوار است تا دیگر مسئولان نیز خود را مقید به پاسخگویی به رسانه ها بدانند.

 

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :