آخرین عناوین

دوشنبه 13 شهريور 1396-11:14 کد خبر:45653

زنگ آغاز تغییرات در استانداری به صدا در آمد:

آغاز تغییرات در استانداری مازندران / پشت پرده برکناری دقیقه نودی ؟!

استاندار مازندران تغییرات در ساختمان سفید استانداری را آغاز کرده است.


به گزارش خزرخبر و به نقل از وارش ،در اتفاقی نادر و تنها چند روزمانده به تعیین تکلیف استانداری مازندران در دولت جدید، خبرها حکایت از برکناری یکی از مدیران پاکدست استانداری مازندران دارد.

سید جواد موسوی از افراد با سابقه و خوشنام استانداری که سابقه مدیریت در حراست دانشگاه علوم پزشکی بابل را نیز در کارنامه خود دارد به طور ناگهانی از سمت مدیریت حراست استانداری مازندران کنار گذاشته شد،با توجه به شناختی که از این مدیر توانمند حوزه حراست وجود دارد قطعا دلیل برکناری او مسئله ای خارج از شرح وظایف و حیطه کاری بوده است چرا که موسوی نشان داد در برابر بسیاری از مفاسد ریز و درشت استان و داخل مجموعه استانداری اهل مماشات نیست و حتی نزدیک ترین افراد به مسئولان ارشد استانداری را هم مورد بازخواست قرار داده است.

متاسفانه شرایط عزل موسوی بسیار مبهم است آن هم تنها چند روز مانده به پایان عمر استانداری ربیع فلاح در دولت یازدهم که جا دارد مورد پرسش و مطالبه قرار گیرد.

آنطور که شنیده شده است موسوی حاضر به باج دادن به برخی از افراد متنفذ استان نبود و در برابر فساد گسترده برخی از آقازاده ها هم مواضع شفافی اتخاذ کرده بود،این احتمال وجود دارد که عدم تمکین موسوی در برابر جریان فساد مالی و اداری در تعدادی از دستگاه های استان سبب شده است تا عده ای دنبال برکناری او باشند. 

بنا بر اطلاعات موثق تعدادی از نورچشمی ها برای رسیدن به مقاصد خود حتی پیشنهاد های نجومی مالی به موسوی داده بودند که این مدیر ارزشی حاضر به قبول همکاری با آن تشکیلات فاسد نشد،با توجه به اتفاقات اخیر، ربیع فلاح و تیم سیاسی او باید توجه داشته باشند که مردم و رسانه ها تمام حرکات مجموعه استانداری و مدیریت ارشد آن را زیر نظر دارند و باید در برابر تصمیماتی که ممکن است برای استان به ویژه در زمینه فساد اداری و اقتصادی آسیب زا باشد پاسخگو باشند.

به زودی برخی از اتقافات پشت پرده و دلایل برکناری موسوی اطلاع رسانی خواهد شد.

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :