آخرین عناوین

پنجشنبه 16 شهريور 1396-1:8 کد خبر:45675

معقولانه ترین رای گیری اصلاح طلبان مازندران!

عالیترین مرجع اصلاح طلبان مازندران به عبوری مهر تائید زد/عبوری یک قدم تا رسیدن به پست استانداری

در جلسه شورای سیاستگذاری اصلاح طلبان مازندران،مهدی عبوری توانست با اختلاف سه راي از رحمان زاده پیشی گرفته و بیشترین شانس را برای تصدی استانداری مازندران کسب کند.

 


به گزارش خزرخبر و به نقل از تیتر امروز، جلسه شورای سیاستگذاری اصلاح طلبان مازندران چهارشنبه 15 شهریور به بهانه انتخاب گزینه نهایی استاندار در هتل اسرم ساری برگزارشد.

در این جلسه علی کریمی مله در حالي با كسب ١٧ راي توانست كانديداي اول  شورای سیاستگذاری اصلاح طلبان مازندران شود كه  مهدی عبوری جوان که به زعم بعضي پیشینه اصولگرایی دارد و او را از بدنه اصلاح طلبی نمی دانند موفق شد آرایی بیشتر از رحمانزاده کسب کرده و با اختلاف تنها سه راي گزينه دوم اصلاح طلبان استان باشد، این در حالی است که جعفر رحمانزاده از اصلاح طلبان سرشناس و دو آتشه مازندران می باشد كه تلاش هاي بسياري براي هدايت استان به عنوان استاندار نموده است.

این موضوع نشان دهنده قدرت تعامل بالای شهردار جوان ساری با گروه های سیاسی است، همچنین عبوری مجددا ثابت کرده که لابی گر قهار و موفقی است.
حال با توجه به سیستم حاکم بر وزارت کشور و اراده این وزارت خانه برای عدم حضور اصلاح طلبان تندرو در استانداری ها،  زمینه مساعدی برای فتح استانداری مازندران توسط مهدی عبوری فراهم خواهد بود و بايد با اين شرايط عبوري را سكاندار آينده مازندران دانست.

تعداد آرا به شرح زیر می باشد:

علی کریمی مله ۱۷ رای

مهدی عبوری ۱۴ رای

جعفر رحمان زاده ۱۱ رای

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :