آخرین عناوین

پنجشنبه 16 شهريور 1396-20:50 کد خبر:45682

مدیرکل مدیریت بحران مازندران هشدار داد:

احتمال وقوع سیلاب و آماده ‌باش نیروهای امدادی در مازندران

مدیرکل مدیریت بحران مازندران گفت: از اواخر امروز توده بارشی وارد آسمان مازندران می‌شود که همراه با رعد و برق خواهد بود و تمامی نیروهای امدادی در حالت آماده‌ باش هستند.


به گزارش خزرخبر و به نقل از فارس،علی‌اصغر احمدی اظهار داشت: امروز شاهد افزایش دمای هوای مازندران هستیم که لازم است افراد از روشن کردن آتش در جنگل‌ها خودداری کنند.

وی بیان کرد: با توجه به کاهش بارندگی و بحث خشکسالی مراتع و جنگل‌های مازندران مستعد آتش‌سوزی بوده به‌ طوری ‌که یک ته سیگار روشن می‌تواند تمامی جنگل‌ها و مراتع سطح استان را به آتش بکشد.

مدیرکل مدیریت بحران مازندران تصریح کرد: براساس پیش‌بینی هواشناسی اواخر امروز از سمت غرب مازندران توده بارشی وارد آسمان مازندران می‌شود که همراه با رعدوبرق، باد و باران خواهد بود.

این مسئول ادامه داد: با توجه به اینکه به ‌مناسبت تعطیلات عید غدیر مسافران بسیاری وارد مازندران شدند توصیه ما این است از برپا کردن چادر و اتراق کنار رودخانه‌های استان پرهیز کنند.

احمدی با اشاره به ممنوع بودن کوه‌ پیمایی و کوهنوردی با توجه به احتمال رعدوبرق در مناطق بالادست مازندران، اظهار کرد: همچنین تردد شناورهای سبک و سنگین، ورزش‌های آبی و شنا در دریای مازندران ممنوع است.

وی با تأکید بر آماده‌ باش تمامی نیروهای امدادی، گفت: نیروهای امدادی به‌ صورت کشیک در حالت آماده ‌باش هستند تا شاهد مشکلی نباشیم.

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :