آخرین عناوین

دوشنبه 20 شهريور 1396-16:36 کد خبر:45710

معمای نشست مجمع نمایندگان در بابلسر:

نشست مجمع نمایندگان چکش کاری انتخاب استاندار پشت درهای بسته بود؟؟

نشست مجمع نمایندگان مازندران در بابلسر در حال برگزاری است و شاید به نتیجه رسیدن بر گزینه نهایی استانداری محور جلسه باشد.


به گزارش خزرخبر، نشست مجمع نمایندگان استان مازندران از ساعت هفت صبح امروز دوشنبه بیستم شهریور آغاز شده و هم اکنون نیز در حال برگزاری است.

نشستی که با میزبانی ولی‌الله نانواکناری نماینده مردم بابلسر و فریدونکنار در مجلس شورای اسلامی و سخنگوی این مجمع در بابلسر شروع شده و از ساعت هفت صبح، نمایندگان یکی پس دیگری به محل برگزاری این نشست آمده و کار خود را با یک صبحانه کاری شروع کردند.

نشستی که با ریاست حسین نیازآذری نماینده مردم بابل، شمس‌الله شریعت‌نژاد نماینده مردم تنکابن، رامسر و عباس‌آباد دبیر مجمع و ولی‌الله نانوا کناری نماینده مردم بابلسر و فریدونکنار برگزار شده و در ساعت 9 صبح با حضور نوربخش مدیرکل سازمان برنامه و بودجه استان و خبرنگاران، به طور رسمی شروع شده است.

قاسم احمدی‌لاشکی نماینده مردم چالوس و عزت‌الله یوسفیان‌ملا نماینده مردم آمل که در سفر حج حضور دارند، غایبان این نشست هستند.

جلسه حدود یک ساعت با حضور خبرنگاران و دوربین‌های صدا و سیما برگزار شده که همین موضوع موجب دلخوری و تذکرات برخی از نمایندگان در این جلسه شده است.

تذکرات به روند اجرای این برنامه با حضور خبرنگاران در این جلسه زمانی به اوج خود رسید که علی نجفی نماینده مردم بابل تذکر جدی داد و سیدعلی ادیانی نماینده مردم قائم‌شهر نیز این تذکرات را تایید کرد که البته در ادامه این تذکرات محمد دامادی تصمیم به سکوت گرفته بود.

اکنون بیش از یک ساعت است که نمایندگان استان مازندران در خانه ملت پشت درهای بسته جلسه خصوصی خود را برگزار می‌کنند.

شنیده‌ها از این قرار است که این جلسه بیشتر به بررسی گزینه‌های نهایی سکانداری استانداری مازندران می‌پردازند.

به گفته نانواکناری سخنگوی مجمع نمایندگان استان مازندران در نشست ادواری نمایندگان استان مازندران که در شهرستان بابلسر برگزار شد مسائل مختلف استان بررسی و ارزیابی شد. 

در این نشست نوربخش رییس سازمان برنامه و بودجه استان گزارشی ازآخرین وضعیت بودجه ای و پیشرفت طرح های عمرانی و همچنین بودجه سال 96و سال 97 ارائه کرد و مقرر گردید پیگیری های مشترک بین مجمع و سازمان برنامه و بودجه گسترس یابد.

در ادامه این جلسه عبدالله مهاجر رییس اتاق بازرگانی ، صنایع ، معادن و کشاورزی مازندران به نمایندگی از تشکل ها و فعالان اقتصادی استان گزارش مبسوطی از مسائل پارلمان بخش خصوصی برای نمایندگان تشریح کرد .

سخنگوی مجمع نمایندگان به اشاره به مسائل اجرایی کشور پس از رای اعتماد خاطر نشان ساخت: تصمیم مجمع  این است که با مطالعه بیشتری نظرات مشورتی به دولت منتقل کند تا دولت برای مدیریت کلان استان تصمیم گیری نماید.

وی افزود مجمع نمایندگان دراین جلسه  بدون معرفی و  پیشنهاد مصادیق مقرر نمود ابتدا شاخص های لازم برای  انتخاب استاندار احصا شود و سپس روی شاخص ها با وزارت کشور همفکری نماییم.

گفته شده پس از برگزاری این جلسات محرمانه، یک نشست خبری با خبرنگاران برگزار شده و نتایج پایانی جلسه در اختیار خبرنگاران قرار گرفته و احتمال دارد گزینه نهایی مجمع نمایندگان تا عصر امروز به خبرنگاران اطلاع‌رسانی شود.

حالا خبرنگاران پشت درهای بسته منتظر هستند تا آخرین اخبار را از نانواکناری سخنگوی مجمع، بپرسند.

 

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :