آخرین عناوین

دوشنبه 20 شهريور 1396-16:47 کد خبر:45711

معاون هواشناسی مازندران خبر داد:

فعالیت‌های شنا و صیادی در دریای خزر ممنوع است

معاون هواشناسی مازندران با اشاره به مواج بودن دریای خزر طی امروز و فردا، گفت: تا اطلاع ثانوی فعالیت‌های شنا و صیادی در دریای خزر ممنوع است.


به گزارش خزرخبر و به نقل از فارس، احمد اسدی اظهار داشت: براساس نقشه‌های هواشناسی از بعدازظهر امروز انتظار داریم شاهد افزایش ابر، وزش باد و در مناطق غرب استان شاهد رگبار و رعدوبرق پراکنده باشیم.

وی بیان کرد: فردا به‌ دلیل عبور موج کم و بیش ناپایدار آسمان مازندران نیمه‌ابری تا ابری همراه با وزش باد، کاهش نسبی دما و رگبار و رعدوبرق پراکنده باشیم که در ارتفاعات برخی مناطق به ‌صورت موقتی شدید باشد.

معاون توسعه و پیش‌بینی هواشناسی مازندران با اشاره به اینکه روز چهارشنبه از ناپایداری هوای مازندران کاسته می‌شود، اضافه کرد: طی این مدت در ساعات بعدازظهر در ارتفاعات استان شاهد رشد ابر هستیم که بارش خاصی پیش‌بینی نمی‌شود.

این مسئول تصریح کرد: براساس تجزیه و تحلیل آخرین نقشه‌های پیش‌یابی هواشناسی، روزهای پنج‌شنبه و جمعه هفته جاری آسمان مازندران به‌ صورت صاف تا قسمتی ابری پیش‌بینی می‌شود.

اسدی ادامه داد: بیشینه دما طی 24 ساعت گذشته مربوط به شهرهای ساری، قائم‌شهر، دشت‌ناز و گلوگاه 33 درجه و کمینه دمای هوا نیز مربوط به بلده با 10 درجه سانتی‌گراد بوده است.

وی در پایان گفت: دریای مازندران امروز به‌ صورت موج کوتاه و فردا نسبتاً مواج پیش‌بینی می‌شود که برای شنا مناسب نیست.

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :