آخرین عناوین

دوشنبه 20 شهريور 1396-17:54 کد خبر:45713

نامه ارسالی به رئیس جمهور برای حمایت از استاندار شدن شهردار موفق مرکز استان:

رضایت نامه ای برای عبوری!/سند

در بازار داغ معرفی گزینه های استانداری مازندران ،فارغ از نتیجه نهایی این هم اندیشی ها این روزها شاهد ظهور سیاست مرد جوانی هستیم که توانست در مدتی کوتاه جهش بزرگی داشته باشد.


به گزارش خزرخبر و به  نقل از وارش، در بازار داغ گمانه زنی ها برای  معرفی گزینه های استانداری مازندران  از سوی گروهها و گرایشهای سیاسی ،فارغ از نتیجه نهایی این هم اندیشی ها این روزها  شاهد ظهور سیاستمرد جوانی هستیم که توانست در این مدت کوتاه جهش بزرگ کارنامه مدیریتی وسیاسی خود را به رخ همگان بکشد،شاید بتوان گفت مهدی عبوری در عالم سیاست ره صد ساله را یک شبه پیموده است.

نوشتن نامه ای به رئیس جمهور برای معرفی مهدی عبوری کارنامه افتخار آمیزی برای شهردار ساری خواهد بود ؛به این خاطر که وی توانست در دوران مدیریت بر مرکز استان رضایت افرادی از طیف های مختلف را جلب کند.

هر چند هنوز گزینه خاصی برای استانداری مازندران پیشنهاد نشده و تنها رایزنی های مختلف صورت گرفته است اما نمی توان چشم بر این موفقیت سیاسی عبوری بست و بی اهمیت از کنارش عبور کرد.

شاید مازندران در بسیاری از زمینه های اقتصادی هنوز لنگ می زند اما رواج گپ و گفت های سیاسی برای کسب عالی ترین مقام در استان بلوغ سیاسی این استان شمالی را گوشزد می کند.

در این مقال کوتاه  می توان گفت نامه ارسالی به رئیس جمهور برای حمایت از استاندار شدن عبوری حکم رضایت نامه ای دهن پر کن را دارد که در کارنامه عملکردی وی برای همیشه ثبت شده است،در ذیل متن کامل این نامه به همراه تصویر آن منتشر شده است.

محضر مبارک حضرت حجت الاسلام و المسلمین دکتر روحانی –  دام عزه

ریاست محترم جمهوری اسلامی ایران بعد السلام  و التحیه و با عرض تبریک موفقیت عزتمندانه جنابعالی در دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری ضمن یاد کرد نکوداشت  حضور همه جانبه واقبال بی نظیر اهالی آگاه مازندران به دو لت تدبیرو امید؛ به این وسیله پیشنهاد می نماییم در صورت صلاحدید جناب آقای مهدی عبوری شهردار کنونی مرکز استان به عنوان استاندار مازندران مد نظر آن دولت ارجمند قرار گیرد خاطر نشان می سازد جناب ایشان برادر سه شهید والامقام ودارای دکتری مدیریت دولتی است که از سال 1390 تا هم اینک در سمت شهردار مرکز استان مازندران منشا تحولات و خدمات شگرف در حوزه های عمران شهری فرهنگی و اجتماعی نشاط سیاسی و توسعه گردشگری بوده و توجهات عموم اهالی و شهروندان مازندران معطوف به درایت و خدمات گسترده و کم نظیر ایشان است.

رجاء واثق دارد ،مشارالیه به حول و وقوه الهی و کاربست تجربیات گرانسنگ خود و استمرار عملگرایی در تحقق اهداف عالیه دولت تدبیرو امید کما فی السابق موفق خواهند بود.

با تجدید احترام

*نوراله طبرسی نماینده ولی فقیه در استان مازندران

*حسین روزبهی رئیس شورای راهبردی ستاد استان

*عباسعلی بهاری رئیس ستاد روحانیون استان

*مهدی احمدی فولادی رئیس ستاد اصلاح طلبان استان

*علی اکبر بهمنش رئیس ستاد حامیان مردمی دولت

*مهدی قاسمی رئیس ستاد اعتدال و توسعه استان

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :