آخرین عناوین

يکشنبه 26 شهريور 1396-16:39 کد خبر:45780

سخنگوی اورژانس 115 مازندران اعلام کرد:

سقوط 2 کابین در تله‌کابین رامسر۷ مصدوم بر جای گذاشت/ علت حادثه اعلام شد

سخنگوی مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی دانشگاه علوم پزشکی مازندران گفت: بر اثر سقوط 2 کابین در تله‌کابین رامسر 7 نفر مجروح شدند.


به گزارش خزرخبر و به نقل از فارس، ذکریا اشک‌پور اظهار داشت: در ساعت ۱۲:۲۴ دقیقه امروز حادثه سقوط دو کابین در تله‌کابین رامسر به اورژانس مازندران اعلام شد.

وی افزود:بلافاصله آمبولانس‌های پایگاه‌های اورژانس چابکسر، رامسر، کتالم و آمبولانس‌های پایگاه‌های هلال احمر چابکسر و رضی‌محله به محل‌ حادثه اعزام شدند.

سخنگوی اورژانس 115 مازندران تصریح کرد:در این حادثه سه خانم و چهار آقا مصدوم و پس از اقدامات درمانی اولیه توسط تکنسین‌های اورژانس و همکاری هلال احمر به بیمارستان امام سجاد(ع) رامسر منتقل شدند.

اشک‌پور گفت: براساس گزارشات اولیه، دو کابین در ضلع شمالی تله‌کابین رامسر سقوط و با صخره‌ای در ضلع جنوبی برخورد کردند.

براساس اعلام روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی مازندران رضوانه رستگاری ۳۷ ساله، بهنام توحیدی ۱۷ ساله، محمدامین مداحی ۱۷ ساله، شایان مداحی۲۳ ساله، فرناز نظریه ۲۳ ساله، بهاره توحیدی ۲۳ ساله و محمد توحیدی ۵۲ ساله از مصدومان حادثه امروز در رامسر هستند.

حال عمومی مصدومان حادثه تله‌کابین رامسر مساعد است

حسین عسکری مقدم مدیر بیمارستان امام سجاد(ع) رامسر، با اعلام اینکه حال عمومی مصدومان حادثه تله‌کابین رامسر مساعد است، گفت: پس از اقدامات درمانی اولیه توسط اورژانس 7 مصدوم این حادثه به این مرکز درمانی منتقل شدند.

وی با بیان اینکه پس از این تماس، بلافاصله در بیمارستان رامسر کد بحران اعلام و همکاران در اورژانس مستقر شدند، اظهار کرد: پس از اعلام این خبر اورژانس 115 گیلان و مازندران آغاز به امدادرسانی کردند.

مدیر بیمارستان امام سجاد(ع) رامسر افزود: روند درمانی بیماران در حال انجام است و تلاش داریم که بیماران پس از طی درمان در موعد مقرر از بیمارستان مرخص شوند.

در همین حال علیرضا شیروانی، رئیس جمعیت هلال احمر رامسر، خبر کشته شدن دو نفر در حادثه سقوط اتاقک تله‌کابین رامسر را تکذیب کرد.

وی با تأیید اینکه در این حادثه هفت نفر مصدوم شدند، گفت: مصدومان پس از اقدامات درمانی اولیه به بیمارستان امام سجاد(ع) شهرستان رامسر منتقل شدند و اکنون اقدامات درمانی  روی بیماران در حال انجام است.

وی همچنین علت سقوط تله‌کابین را نقص فنی تیر اول عنوان کرد و ادامه داد: به همین دلیل کابین از ریل خارج شده و در همان تیر اول سقوط کرده است.

شیروانی با اعلام اینکه به دلیل مشکل فنی سایر مسافران برای بازگشت دچار مشکل شده بودند، گفت: پس از اقدامات انجام شده و رفع نقص در حال حاضر عملیات انتقال مسافران از مسیر بازگشت در حال انجام است.

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :