آخرین عناوین

دوشنبه 27 شهريور 1396-10:52 کد خبر:45791

رئیس هیأت نجات غریق و غواصی مازندران خبر داد:

تعداد غرقی در دریای مازندران به 62 نفر رسید/پایان زندگی 17 مازندرانی در دریا

رئیس هیأت نجات غریق و غواصی مازندران گفت: تعداد غرقی در دریای مازندران از آغاز طرح‌های سالم‌سازی به 62 نفر رسید که از تعداد 17 نفر مازندرانی بودند.


به گزارش خزرخبر و به نقل از فارس، نقی کریمیان اظهار داشت: از آغاز طرح‌های دریا تاکنون 62 نفر در دریای مازندران غرق شدند.

وی با اشاره به اینکه 27 نفر از این آمار مربوط به بخش‌های خصوصی است، اضافه کرد: متأسفانه بخش‌های خصوصی به تعهدات خود عمل نکردند.

رئیس هیأت نجات غریق و غواصی مازندران ادامه داد: آخرین مورد غرقی مربوط به فردی 40 ساله در ساحل دارایی شهرستان محمود آباد بوده است.

کریمیان تصریح کرد: همچنین از آغاز طرح‌های سالم‌سازی دریا تاکنون 4هزار و 647 نفر از غرق شدن نجات یافتند که از این تعداد 282 نفر به بیمارستان‌ها و مراکز درمانی مازندران منتقل شدند.

وی با اعلام اینکه از تعداد غرقی 17 نفر مازندرانی بودند، بیان کرد: همچنان افراد به توصیه‌ها و هشدارهای ناجیان غریق توجه نمی‌کنند.

رئیس هیأت نجات غریق و غواصی مازندران با تأکید بر اینکه افراد از کمک دسته جمعی هنگام غرق‌شدگی پرهیز کنند، گفت: همچنین افراد از شنا هنگام شب و همچنین مناطق دنج و ممنوعه  دریای مازندران پرهیز کنند.

کریمیان با تأکید بر اینکه افراد دریا را برای آموزش شنا انتخاب نکنند، خاطرنشان کرد: پرهیز از استفاده وسایل بادی و تیوپ و مراقبت از کودکان از دیگر توصیه‌های ما است تا باید به این موارد توجه شود.

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :