آخرین عناوین

جمعه 17 بهمن 1393-20:28 کد خبر:4586

باز هم ارشاد مازندران تنها است!!!

کار از ارشاد و کام از مسئولان/نمایشگاه کتاب مازندران بدون هیچ اعتباری برگزار شد

کارشناس اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران گفت: ما بدون دریافت هیچ اعتباری در حال برگزاری نمایشگاه کتاب استان هستیم.


به گزارش خزرخبر و به نقل از مهر، عباس مهدوی در حاشیه برگزاری نمایشگاه کتاب در گفتگو با خبرنگاران در خصوص همکاری دستگاه ها در برگزاری نمایشگاه کتاب مازندران اظهار داشت: کل برنامه های صدا و سیما در خصوص نمایشگاه کتاب ۱۰ دقیقه بوده است.

این کارشناس افزود: به غیر از واحد خبر استان، صدا و سیمای مرکز مازندران فقط در خصوص برگزاری نمایشگاه و فرهنگ ترویج کتاب و کتابخوانی زمان ۱۰ دقیقه ای را برای این مهم اختصاص داد.

وی با اشاره به بیانات رهبری و شعار سال فرهنگ و اقتصاد با عزم ملی و مدیریت جهادی گفت: توجه صدا وسیما که یک رسانه ملی است به مقوله فرهنگ بسیار ضعیف بوده و ما انتظار داشتیم با تغییر مدیریت، تغییر نگرش ها هم اتفاق افتد.

مهدوی تاکید کرد: پرداختن به مسائل مالی در خصوص ترویج فرهنگ و گسترش کتابخوانی کاری ناپسند است که بخش خصوصی در این زمینه با تبلیغات سطح شهری هیچ گونه مبلغی بابت تبلیغات فرهنگی طلب نکرده است.

وی تصریح کرد: همزمان با برگزاری نمایشگاه کتاب در تهران تمام شبکه های تلوزیونی به صورت مستقیم برنامه های نمایشگاه را پوشش می دهند و به معرفی تازه های کتاب می پردازند.

مهدوی با بیان این که در نمایشگاه مازندران تنها خبرگزاری ها و رسانه های مجازی بدون هیچ چشم داشتی به پوشش خبری پرداختند گفت: خبرنگاران خبرگزاری های استان و رسانه های مجازی از ابتدای برگزاری نمایشگاه کتاب تمام خبرهای نمایشگاه را بدون هیچ چشم داشتی پوشش داده اند و پای کار هستند.

وی خواستار توجه بیشتر مدیریت جدید صدا و سیما در خصوص حوزه فرهنگ و کتاب خوانی شد و گفت: کتاب و کتاب خوانی به حوزه فرهنگ مربوط می شود نه به حوزه اقتصاد و منابع مالی.

نمایشگاه کتاب مازندران با ۵۰ هزار عنوان کتاب در ساری از دوشنبه هفته قبل به مدت یک هفته در ساری برپا شد.

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :