آخرین عناوین

يکشنبه 19 بهمن 1393-14:43 کد خبر:4588

نفوذهای سیاسی قدرتمند تر از قدرت های اجرایی:

اداره یک شهر به صورت خانوادگی/قول های اعلام شده اما عمل نشده

با وجود اینکه حدود پنج سال از عمر تاسیس شهر پایین هولار می گذرد اما هیچگونه اقدامی از سوی مدیریت شهری این شهر انجام نشده است.


به گزارش خزرخبر،طی چند ماه گذشته تابلویی مبنی بر راه اندازی نمایندگی اداره آب و فاضلاب در  شهر پایین هولار جنب بخشداری کلیجانرستاق نصب شده است که تاکنون نه تنها اقدامی نشده بلکه مردم زیر مجموعه این منطقه جهت دریافت خدمات لازم و ضروری،به ساری مراجعه می نمایند.

در حال حاضر اهالی این شهر برای انجام کارهای اداری در همه زمینه به شهر ساری اعزام می شوند.

یک منبع آگاه در منطقه شهر پایین هولار در گفت و گو با خبرنگار ما اظهار داشت: با وجود اینکه شهر پایین هولار در دولت گذشته به شهر تبدیل شده است ولی عملا هنوز زیرساخت های شهری این شهر فراهم نشده و مسئولان شهری این شهر تنها به نصب تابلوی شهرداری بسنده کرده اند.

وی افزود: شهرداری هولار در برنامه های خود قول راه اندازی چند نمایندگی ادارات را به شهروندان هولاری داده بود ولی متاسفانه این امر هنوز محقق نشده است

این فرد که نمی خواست نامش فاش شود در ادامه اظهار داشت: در حال حاضر شهر هولار به صورت خانوادگی اداره می شود

 وی با بیان اینکه شهردار و چند تن از عضو شورای شهر پایین هولار از نیروهای غیر بومی هستند، افزود: این افراد علاوه بر اینکه بر مدیریت  شهر پایین هولار  تکیه زده اند بلکه برای بخش کلیجانرستاق نیز تصمیم گیری می کنند.

 این منبع آگاه از مسئولان استانی و نمایندگان مردم ساری خواست تا بدون در نظر گرفتن مسائل سیاسی،کمی هم به فکر اهالی این منطقه و شهر تازه تاسیس باشند.

وی همچنین از تحصیل کرده های دانشگاهی شهر پایین هولار خواست تا با ورود به پارلمان شهری، مدیریت شهری را به افراد بومی منطقه واگذار کنند.

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :