آخرین عناوین

چهارشنبه 22 بهمن 1393-19:41 کد خبر:4595

ساختمان اداره شهر سازی مازندران نشست کرد

ساختمان دوم راه و شهرسازی استان مازندران کج شد!؟/بررسی های کارشناسی ادامه دارد

ساختمان شماره 2 اداره کل راه و شهر سازی مازندران نشست کرده و کج شده است.


به گزارش خزرخبر و به نقل از شبکه نیوز،ساختمان دوم اداره کل راه و شهرسازی استان مازندران که در خیابان انقلاب ساری و در مقابل استانداری مازندران قرار گرفته است، نشست کرد.

به علت ساخت و سازی که در مجاورت ساختمان شماره 2  اداره کل راه و شهرسازی استان مازندران (اداره کل راه و ترابری سابق مقابل استانداری ) در دست انجام می باشد، ساختمان این اداره کل حدود 15 سانتی متر به این مکان ساخت و ساز نشست کرد !

بر پایه این گزارش،صبح روز سه شنبه 21 بهمن ماه تعدادی از کارکنان اداره کل راه و شهرسازی مازندران که خبر نشست ساختمانی که در آن مشغول بکار بوده اند را شنیده اند به صورت سراسیمه از ساختمان اداری خارج شده اند.

ساختمان اداری شماره دو اداره کل راه و شهرسازی استان مازندران که در گذشته، اداره کل راه و ترابری مازندران نام داشت به جهت نشست  در آستانه خطر قرار گرفته است، هرچند این نشست هنوز کمتر از پانزده سانتی متر شنیده شده است اما صحت این اندازه تخریب (15 سانتیمتر نشست ساختمان ) هنوز تایید نگردیده است.

گفتنی است در ساختمان مورد نظر اکنون کار اداری صورت می پذیرد و حالت عادی گزارش می شود.

آنچه برای مردم جامعه جالب توجه می باشد این است که چطور اداره راه و شهر سازی در مورد این ساخت و ساز موارد لازم کارشناسی شده را به عمل نیاورده است؟ و اگر موارد لازم توسط این اداره کل مورد بررسی و توجه قرار گرفته است پس چگونه این اتفاق بوجود آمده است؟

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :