آخرین عناوین

جمعه 24 بهمن 1393-10:37 کد خبر:4599

باز هم نابسامانی در ورزش مازندران:

هدایت اسکواش مازندران با 2 رئیس/باز هم قدرت سیاسی برنده قدرت اجرایی شد

هیئت اسکواش مازندران با داشتن یک رئیس و یک سرپرست نفر اداره می‌شود و ورزشکاران این رشته در بلاتکلیفی کامل به سر می برند.


به گزارش خزرخبر و به نقل از فارس، در حال حاضر هیئت اسکواش مازندران با یک رئیس و یک سرپرست اداره می‌شود و ورزشکاران این رشته در بلاتکلیفی کامل به سر می‌برند.

پس از اینکه از سوی مسعود سلیمانی رئیس فدراسیون اسکواش رضا شفایی در تاریخ 29 دی‌ماه به عنوان سرپرست اسکواش مازندران جایگزین سیداسماعیل احمدی شد، از این تاریخ به بعد ورزشکاران این رشته پرطرفدار استان در بلاتکلیفی به سر می‌برد.

انتخاب شفایی به عنوان سرپرست هیئت اسکواش مازندران به جای احمدی در حالی از سوی رئیس فدراسیون اسکواش اتفاق افتاد که تا پایان دوره ریاست چهار ساله‌ احمدی در هیئت اسکواش مازندران هنوز 6 ماه باقی‌مانده است.

 اعضای هیئت مدیره و حتی ورزشکاران مخالف حضور شفایی در راس هیئت اسکواش مازندران هستند و براساس شنیده‌ها پس از سه هفته از این انتخاب و حکم مانع ورود وی به دفتر این هیئت شدند.

از نکات قالب توجه این انتخاب از سوی رئیس فدراسیون اسکواش این است که احمدی در مسابقات اسکواش کارگران قهرمانی کشور در ساری حکم  برگزار کننده این مسابقات را دارد و تمام نامه‌نگاری‌ها اداری توسط وی انجام می‌شود.

یکی دیگر از عواملی که موجب برکناری احمدی از هیئت اسکواش مازندران شد این بود که رئیس فدراسیون گفته هیئت اسکواش مازندران در سال 93 ضعیف عمل کرد، بازیکنی در تیم ملی ندارد و حتی گفته می‌شود که رئیس هیئت استان در انتخابات مجمع فدراسیون اسکواش برخلاف فدراسیون کار کرد.

با توجه به مشکلات و عدم تمایل سرمایه‌گذاران به اسکواش، مازندران در لیگ برتر و مسابقات قهرمانی کشور تیم‌داری می‌‌کند و از معدود استان‌های کشور است که خانه اختصاصی اسکواش، سه سالن کورت شیشه‌ای، خوابگاه و سالن کنفرانس مجهز است.

ظاهرا دستگاه ورزش مازندران از عملکرد هیئت اسکواش مازندران رضایت دارد اما فدراسیون مخالف حضور احمدی در راس هیئت اسکواش استان است.

امیدواریم هر چه سریع‌تر مسائل پیش آمده در هیئت اسکواش مازندران از سوی فدراسیون و اداره کل ورزش و جوانان مازندران حل شود تا روسای شهرستان‌ها، مربیان و ورزشکاران از این نگرانی و بلاتکلیفی خارج شوند.

به گزارش خزرخبر،پس از انتصاب حسین زادگان به سمت مدیر کل ورزش و جوانان مازندران،متاسفانه ورزش مازندران سیر نزولی بیشتری از سال های قبل پیدا کرده که بزرگترین ضربه به جوانان مازندران می باشد.

حسین زادگان که بعد از روی کار آمدن تاکنون نتوانسته رضایت بسیاری از ورزشکاران رشته های مختلف را کسب کند و همچنین با تغییرات سوال برانگیزی که در مدیریت برخی شهرستان ها انجام داد باعث دلسردی و دوری بسیاری از جوانان و ورزشکاران شده است.

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :