آخرین عناوین

دوشنبه 10 مهر 1396-8:42 کد خبر:45995

نماینده ساری و میاندرود در مجلس اعلام کرد:

دگرگونی در استانداری مازندران لازم است / یک روز تاخیر هم دیر است

نماینده مردم ساری گفت:حال مازندران حال خوبی نیست و باید این حال دگرگون شود،یک روز تاخیر هم دیر است چرا که نه مدیر فعلی می تواند درست تمرکز کند نه تاخیر بیشتر جایز است.


به گزارش خزرخبر و به نقل از تیتر 3، در شب گذشته در حاشیه آئین عزاداری سید و سالار شهیدان در شهرستان ساری ، محمد دامادی نماینده مردم ساری و میاندورود در مجلس شورای اسلامی در خصوص تعیین وضعیت استانداری مازندران با اشاره به دستور کار قرار گرفتن این مورد در برنامه دولت از هفته آینده، اظهار داشت: در این راستا مجمع نمایندگان استان نظر خود را اعلام کرد.

وی افزود: گزینه های مجمع نمایندگان استان عبوری شهردار موفق ساری، مناف هاشمی و مهندس نریمان نماینده سابق مردم استان در مجلس شورای اسلامی می باشند.

محمد دامادی با اشاره به اختلاف آرای مشهود در رأی گیری نهایی، تصریح کرد:هر سه نفر این افراد در مجمع رأی آوردند که البته آرا متفاوت بود و عبوری با اختلاف معناداری بیشترین رأی را از آن خود کرد.

نماینده مردم ساری و میاندورود نظر مجمع نمایندگان را ارشادی دانست و اظهار داشت: نظر مجمع نمایندگان مولوی نیست اما دولت باید زودتر تصمیم خود را در این رابطه بگیرد و اگر قائل به تغییر باشد یکی از کارگروه هایی که می تواند کمک کار دولت در انجام تصمیم گیری باشد، نظر نمایندگان و مجلس شورای اسلامی است.

وی افزود: ما امیدواریم دولت در کمال آرامش تصمیم بگیرد و هر تصمیمی می گیرد به نفع مازندران باشد.

وکیل مردم ساری و میاندورود در مجلس شورای اسلامی حال مازندران را نامطلوب دانست و گفت: حال مازندران حال خوبی نیست و باید این حال دگرگون شود.

وی گفت: این اصلاحات می تواند در ارکان مجموعه یا تغییر کلی باشد ولی باید این اتفاق بیافتد.

محمد دامادی تصریح کرد: آنچه مشهود می باشد این است که ما اوضاع خوبی را در زمینه گردشگری و جذب سرمایه گذاری نداریم و همچنان کشاورزی ما مسیر سنتی را دارد و از امکاناتی که داریم بهره برداری خوبی نمی کنیم که این ضعف به حضور نمایندگان برنمی گردد بلکه بسته به عملکرد مدیران دستگاه های اجرایی است که خوب اجرا کنند.

وی ضمن امیدواری برای رخ دادن اتفاقات مناسب در این زمینه، ادامه داد: در این هفته تغییر استاندار مازندران در دستور کار دولت نبود ، اما در هفته آینده در دستور کار قرار خواهد گرفت.

محمد دامادی افزود: باید زودتر تعیین تکلیف شود و این برزخی کردن کار درست نیست و یک روز تاخیر هم دیر است چرا که نه مدیر فعلی می تواند درست تمرکز کند نه تاخیر بیشتر جایز است.

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :

  • استاد دانشگاه
    دوشنبه 10 مهر 1396-13:8


    امیدواریم انتخاب شایسته‌ای اتفاق بیافتد و به‌دور از گزینش‌های منفعت طلبانه و گرایشی و ... مدیری با تدبیر و با کفایت انتخاب شود. چرا که استان مازندران طی چند سال اخیر متاسفانه رکود بدی در زمینه‌های مختلف اقتصادی و اجرایی داشته که اگر به همین منوال امورات به اجرا درآیند نابسانی ها و معزلات اجتماعی و غیره هم بیش از پیش به آن اضافه شده و در بحث سامان‌دهی اوامر اجرایی و ... با مشکلات زیادی مواجه خواهیم شد