آخرین عناوین

دوشنبه 10 مهر 1396-17:59 کد خبر:46007

سخنگوی شهرداری بهشهر اعلام کرد:

جمع‌آوری روزانه 80 تن زباله در بهشهر

سخنگوی شهرداری بهشهر از افزایش چشمگیر تولید زباله در دهه اول محرم خبر داد و گفت: در دهه اول محرم حجم جمع‌آوری زباله روزانه به 80 تن افزایش یافته است.


به گزارش خزرخبر و به نقل از روابط عمومی شهرداری بهشهر، فاطمه ذبیح‌پور با اشاره به موضوع معضلات محیط زیستی و بهداشتی استفاده از ظروف پلاستیکی و پلیمری در مراسم مذهبی و ایام محرم، اظهار داشت:در شهرستان بهشهر روزانه بیش از 70 تن زباله از سطح شهر جمع‌آوری می‌شود که در دهه اول محرم این حجم روزانه به 80 تن افزایش یافته است.

وی بیان کرد: قبل از برگزاری مراسم عزاداری در خیابان‌های شهید هاشمی‌نژاد، باهنر، رجایی و هفت تیر 20 ایستگاه صلواتی در غالب 15 عدد باکس با حجم بالا و 45 باکس مکانیزه همراه با بنرهای مربوط به رعایت موارد بهداشتی در شهرستان مستقر و نصب گردید.

مسئول روابط عمومی شهرداری بهشهر با اشاره به اینکه عزاداران باید نسبت به رعایت بهداشت محیط و فضای شهری اهتمام ورزند، گفت: برای پاکسازی مسیر عزاداران سه اکیپ در غالب 35 نیروی انسانی به صورت گردشی که 105 نفر در روز و بصورت ۲۴ ساعته ثبت شد و نسبت به شستشو، انتقال و جمع‌آوری زباله اقدام نموده که این مهم هزینه زیادی را بدوش شهرداری گذاشته است.

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :

  • مریم
    دوشنبه 10 مهر 1396-22:5


    هر ساله با آغاز ماه محرم و مراسمات ویژه‌‌ی این ماه هزینه‌های از این دست مبرا و شفا هست، بنابراین شهرداری باید در هر سال بخشی از بودجه‌ی خود را برای این ایام حفظ کرده تا در این ایام و تخصیص بودجه ها برای مراسمات و غیره، دچار بدهی و سردرگمی نشود